Avatar billede ojakob Nybegynder
01. juni 2003 - 19:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilket grafikkort??

Hej jeg skal have et nyt grafikkort, men hvilket??
Jeg håber der er nogen der har et godt forslag!!!

Det må højst koste 1000 kr..
Avatar billede mathiash Nybegynder
01. juni 2003 - 19:18 #1
Tror du ikke at du skal oprette dette spørgsmål i "Hardware" kategorien?
Avatar billede ojakob Nybegynder
01. juni 2003 - 19:19 #2
Det har jeg prøvet, det kunne den ikke!!!
Avatar billede mathiash Nybegynder
01. juni 2003 - 19:20 #3
Jo, skullle den da kunne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2003 - 21:44 #4
Du har garanteret prøvet at oprette det i Hardware - det kan du ikke for det er en titel til underkategorierne - opret det i hardware:xxx
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juni 2003 - 22:45 #5
Kommer selvfølgelig an på hvilken pc du elleres har. Men ville da foreslå at du køber et Geforce 4 ti 4200 enter fra MSI eller Palit Daytona :)
Kortet Koster ikke ret meget mere end 1000kr og du for et pisse godt kort.

Men ja forkert kategori :-)

Lrd
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
01. juni 2003 - 23:04 #6
Helt enig med lrd i at Geforce 4 ti 4200 er et godt køb
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. juni 2003 - 14:50 #7
ja til pengene....dog ville jeg nuppe et radeon 9500 pro, og smide 700 mere i dyngen!

Men ti4200 er næsten lige så godt som radeon, dog ikke med antialiasing! ;-)

Håber du kan bruge det til noget!

Hvad skal du bruge det til forresten? Hvis det bare er de spil vi har i verden i dag, kunne du godt spare lidt ved at købe et gf3 ti200 m. 128 Mb DDR ram og tv-out......det har jeg selv og kan spille alle de spil jeg har u. problemer. (fifa 2003, c&c generals, og lignende)

Hyg!
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. juni 2003 - 14:51 #8
koster omkring 750 kroner hos www.bj-trading.dk