Avatar billede dj_elefant Nybegynder
01. juni 2003 - 12:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

er der indbygget cam i Sony ericsson t 100

er der indbygget kamera i en  sony ericsson t 100, fodi jeg har læst på ca. 10 sider at der står at der er. men på ca. 12 står der ikke noget om et cam
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juni 2003 - 12:29 #1
Tror jeg der er. Det står der på de sider jeg kikker
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juni 2003 - 12:29 #2
Den ligner en klar succes, den er raffineret, og ydelsen er i top. På arbejde og i fritiden er Sony Ericsson T100 din stilsikre løsning. Du kan more dig med at tilføje billeder til dine SMS'er og dine kontaktpersoner i telefonbogen. Du kan ændre displayets udseende, lige når det passer dig. Når du er på farten, kan du let få adgang til internettet og vælge det billede eller ringesignal, du vil bruge på din T100. Og du kan vælge nye billeder og ringesignaler, når det passer dig. Når det bliver aften, og lyset aftager, afgiver T100s display et køligt, blåt vibrerende lys, og tasterne oplyses.

Nope læste forkert sorry