Avatar billede fyr33kbh Nybegynder
01. juni 2003 - 10:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til bannere søges

Jeg har en hjemmeside og har behov for at få lavet forskellige bannere som andre kan have på deres site så de kan linke til mig. Bannerne skal være 468x60  125x 100 og 90 x 90 gerne i gif / animeret

Der er tale om erotiske bannere for et site som især piger besøger. Desuden skal der laves andre forskellige bannere. Opgaven er ulønnet og frivilligt men sjov. Du kan evt selv få et banner på mit site i 1 måned som tak for hjælpen.

kontakt fyr33kbh@hotmail.com hvis du er nysggerog og kan lave FEDE banner som er flotte og som folk kigger og klikker på
Avatar billede zambezi Nybegynder
01. juni 2003 - 13:05 #1
Hej
Har sendt e-mail til dig!
Avatar billede cozey Nybegynder
01. juni 2003 - 19:44 #2
Tjek lige:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Der står bl.a. følgende:
"Det er ikke tilladt at tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon)."

-Nu er der jo ikke givet point, så jeg agter ikke at melde jer, men ville lige gøre jer opmærksom på det! ...
Avatar billede fyr33kbh Nybegynder
01. juni 2003 - 20:12 #3
Koorspondancen vil også ske over Eksperten !!
Men min e-mail er opplyst for at man kan sende og jeg kan sende materiale i forbindelse med opgaven. Har skam tænkt mig at bruge eksperten 100%
Avatar billede fyr33kbh Nybegynder
06. juni 2003 - 07:42 #4
zambezi for pointende