Avatar billede mysitesolution Nybegynder
31. maj 2003 - 23:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min historie om Cliche

Som mange andre her på eksperten.dk har jeg været ude for meget trælse ting med Cliche. Jeg ved godt eksperten.dk nærmest er bombet med dårlige ting om cliche min her er min historie.

Jeg bestilte mit webhotel, fik de 15 dage forsent. Jeg ringede og klagede et par gange i løbet af de 15 dage. TIl sidst sagde de at jeg kunne få for 600 kr. webhotel, fint sagde jeg og var meget glad.

Ca. 1/4 år efter ville jeg opgradere for nogen af de 600 kr. men de sagde >>Jeg tror han har ment 6 måneder webhotel gratis<< lidt ked var jeg men lige meget.

Så her for ca. 3 uger siden modtog jeg en regning for webhotel. Jeg ringede til dem og sagde at jeg skulle have de 6 måneder gratis men de svarede >>Vi har ikke skrevet det ned, så det får du ikke<< jeg prøvede også at sende mail til dem men samme svar ( Jeg havde håbet på det var en anden der læste den )... Ja de har ikke skrevet det ned, men det er da ikke min skyld eller er det?? Jeg skal da ikke sige til dem at de skal skrive det ned...

Ja det var min historie... håber at få lidt respons på historien...

MVH
Lasse
Avatar billede tobias28 Praktikant
01. juni 2003 - 00:36 #1
Kræv de 6  måneder.....en mundtlig aftale er fuldstændig lige så bindende som en skriftlig....omend lidt sværere at bevise...hvis du altså ikke lige kan bånde en telefonsamtale hvor de indrømmer det..!!
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
01. juni 2003 - 00:37 #2
hmm.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre :(

så bliver jeg sikkert bare smidt ud
Avatar billede bredker Nybegynder
01. juni 2003 - 00:55 #3
husk altid at få noget sådan på skrift
det er normalt at du ikke kan stole på folk når det drejer sig om penge de skal af med det er noget andet hvis hvis det er penge de skal have ,men så stoler de ikke på dig
det ses igen og igen
Avatar billede stueplanten Nybegynder
01. juni 2003 - 01:03 #4
hmm tak for "oplysningen". Jeg har faktisk tænkt på at købe et cliche webhotel, men det glemmer jeg alt om nu efter jeg har hørt om alle de problemer ;)
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
01. juni 2003 - 01:09 #5
stueplanten-> Prøv at søg på cliche her på eksperten.dk!!
Avatar billede dj_elefant Nybegynder
01. juni 2003 - 12:50 #6
woow 1312 problemer med cliche
Avatar billede dj_elefant Nybegynder
01. juni 2003 - 12:51 #7
*1132
Avatar billede stueplanten Nybegynder
01. juni 2003 - 13:21 #8
de er jo ikke alle sammen lige problemer....