Avatar billede webkristian Nybegynder
31. maj 2003 - 19:19 Der er 6 kommentarer

GRATIS ghost/image program

Hej jeg kunne godt bruge et ghost/image program, og ja det skal være gratis ikke Norton Ghost eller lignende, men et gratis ghost program.
Avatar billede webkristian Nybegynder
31. maj 2003 - 19:20 #1
HJÆLP
Avatar billede the_collector Novice
02. juni 2003 - 14:14 #2
Det ser ikke ud til at noget sådan findes til Windows. Det findes til f.eks. Linux, kan dog ikke lige nu huske hvad det hedder. Det kan også lave et image af en Windows partition.
Avatar billede hemberg Forsker
02. juni 2003 - 14:21 #3
En imagefil er nem nok at lave. Det kan laves med programmet Neroburn (www.nero.com) som er et brænderprogram. Istedet for at brænde filerne vælger du blot at lave en imagefil. Og voila så har du et komplet image af de udvalgte filer. Problemet opstår hvis du vil udpakke imagefilen fra en dos opstart. Den går ikke. Men du kan restore den fra neroburn igen.

Håber det kan bruges.
Avatar billede the_collector Novice
10. juli 2003 - 15:29 #4
Lukketid?
Avatar billede the_collector Novice
07. august 2003 - 15:37 #5
Lukketid?
Avatar billede ttn.bonk Nybegynder
20. august 2003 - 18:56 #6
Se mit svar til http://www.eksperten.dk/spm/369756

mvh Torben.