Avatar billede stoffer2002 Nybegynder
31. maj 2003 - 14:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Hotmail

Hvordan opsætter jeg min Hotmail konto i en e-mail klient, jeg kunne godt tænke at opsætte den i mozilla mail eller ligende, så jeg kan modtage og afsende e-mail der fra. Er der nogle der kan give mig en step by step guide i hvordan jeg skal gøre?

mvh
Kristoffer Ravnholt
Avatar billede lrd Nybegynder
31. maj 2003 - 14:53 #1
Du har fire udaf 4 spørgsmål åbne så måske skulle du give feedback i dem eller afslutte dem :-) inden du stiller flere

Sorry for spam

Ha en god dag
Avatar billede stoffer2002 Nybegynder
31. maj 2003 - 15:24 #2
Nu har jeg lukket 2 af dem, den sidste kan jeg af en eller anden underlig grund ikke lukke. Er du så tilfreds?
Avatar billede lrd Nybegynder
31. maj 2003 - 16:11 #3
Herligt
Avatar billede lrd Nybegynder
31. maj 2003 - 16:12 #4
Det er fordi der ikke r smidt et svar du kan acceptere :-)
Men der er en der kan hjælpe dig nu i det :-)

Ha det godt
Avatar billede fimp Nybegynder
02. juni 2003 - 16:07 #5
Ja, teoretisk burde det være muligt at tilføje http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp som HTTP-serveradresse i MozillaMail, but then again...

Ellers se tråden her på LinuxIN: http://linuxin.dk/forum/index.php?ops=linuxin&fmode=vis&visid=1467&grid=3
Avatar billede stoffer2002 Nybegynder
05. juni 2003 - 22:00 #6
kan du ikke oprette et spørgsmål, så jeg kan give dig dine point?
Avatar billede fimp Nybegynder
06. juni 2003 - 19:11 #7
Et svar mener du? :)

Virkede det uden problemer?
Avatar billede stoffer2002 Nybegynder
06. juni 2003 - 23:11 #8
ja, det virkede, men det var den tråd du gav mig jeg brugte.