Avatar billede webcider Nybegynder
31. maj 2003 - 13:49 Der er 7 kommentarer

Compaq MV720

Davs Eksperten

Har et lille Driver spørgsmål jeg har været inde og downloade på compaq hjemmeside en driver[sp20493] til min skærm MODEL mv720 jeg prøver på at installere driveren da min skærm ikke er på selve skærm listen siger jeg all others monitors også installere den driveren men bagefter når jeg har genstartet skriver den at det stadigvæk er en plug and play skærm driver er den så stadigvæk installeret driveren for jeg mener der skal stå skærmens navn.
Avatar billede skaw Nybegynder
31. maj 2003 - 13:53 #1
det er ganske udmærket med en plug an play skærm
Avatar billede skaw Nybegynder
31. maj 2003 - 13:54 #2
er der problemer med skærmen sku ha stået først
Avatar billede webcider Nybegynder
31. maj 2003 - 13:56 #3
Nej men det undrer mig bare fordi der plejer da at stå det ved siden af grafikkortets navn
Avatar billede webcider Nybegynder
31. maj 2003 - 13:59 #4
Jeg har fået anbefalet at opdatere alle mine drivere så de ikke kører selve WinXP standart driver så det jeg egentlig spørg om er om den er installeret driveren eller om den bare slet ikke finder noget
Avatar billede peet-49 Novice
31. maj 2003 - 14:32 #5
Sæt din bios op til Plug&Play OS, installer P&P skærm, så skal den nok finde din skærm.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. maj 2003 - 15:04 #6
Hvilket styresystem har du ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. maj 2003 - 15:11 #7
Hmm.. det er denne her driver du bruger ?
http://h18007.www1.hp.com/support/files/monitors/m720.html

Ja, den skulle jo kunne bruges til alle styresystemer. Du downloader den, udpakker til et directory. Derefter ind i display | propeties | advanced | monitor, change driver og peg den ned på det directory hvor du udpakkede exe-filen, Den skulle gerne finde inf-filen og du kan så vælge din monitor. Hvis det er den fremgangsmåde du har brugt, kan du ikke gøre mere.