Avatar billede jeppe-chr Nybegynder
29. november 2000 - 23:26 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Skrivebord fryser!!

Hej.
Kan nogen hjælpe med flgd.:
Hvis jeg trækker et ikon, som iøvrigt kun vil stå i venstre side, på skrivebordet, fryser \"dyret\" og må bootes. Ctrl+Alt+Del er ikke nok! Det er en K6II 450Mhz 3D med 64 ram og savage4.Nyeste driver til savage forårsager opstart i fejlsikret, derfor bruger jeg windows driver. Spil kører fint.
Avatar billede kenw. Nybegynder
29. november 2000 - 23:38 #1
Har du prøvet at installere Windows igen?Jeg havde noget nær det samme problem men det forsvandt da jeg geninstallerede Windows!
Mvh. KenW.
Avatar billede gozar Nybegynder
29. november 2000 - 23:38 #2
Er agp driveren installeret?
Avatar billede jeppe-chr Nybegynder
29. november 2000 - 23:48 #3
Win 98 er installeret om efter mont. af USB port med efterflgd. IRQ konflikter. Biosudate af savage4 driver er også foretaget.Jeg ved ikke om det er AGP.
Avatar billede nixon Juniormester
30. november 2000 - 09:07 #4
Sådan bare for en god ordens skyld :) .. hvad konflikter din USB med ? .. og kan du ikke ændre det ?
Hvad sker der hvis du bruger driverne fra instalations CD´en ?

\"har selv Savage 4 - PCI, og kan kun bruge driverne fra CD´en, da jeg ellers står i samme problem, eller det der er værre 16 farver\"
Avatar billede bear_beer Nybegynder
30. november 2000 - 09:21 #5
Okey to ting jeg havde samme problem da jeg havde savage4 pci, og jeg måtte bruge de orginale cd driverne, men opdaterede dem med de nye!!!
Men den største fordel ligger ikke i driverne, men i bios opdateringen af kortet.
Jeg fik 1100 point i 3dmark 2000 før jeg opdaterede bios´en men med opdateret bios fik jeg 1374 point!!!!  derefter havde jeg aldrig problemer mere, da jeg opdaterede bios´en!! ;-)
Avatar billede jeppe-chr Nybegynder
30. november 2000 - 13:12 #6
USB konflikter ikke mere efter manuel tildelig af IRQ.Før det er HD formateret.De nyeste org.driver fra Creative låser i opstart.Biosopdatering er foretaget. Hvad er 3Dmark 2000? For mig lyder som en tysk møntsort.
Avatar billede dust Nybegynder
30. november 2000 - 13:38 #7
Det er et benchmark program. Nok det bedst (i hvert fald det mest brugte til at sammenligne PC´er med) Du kan finde det på www.Madonion.com
=)
Avatar billede lens Nybegynder
30. november 2000 - 17:17 #8
Grunden til at dine ikoner kun vil atå i venstre side, er at du har arranger ikoner på ->> gå ud på skrivebordet - højreklik - vælg arranger ikoner, og fravælg arranger automatisk. så er det problem i hvertfald løst.
Avatar billede nixon Juniormester
30. november 2000 - 18:17 #9
/bear beer: Jeg kan sgu da ikke få min score op på 1100 ... den ligger på 536 ... Hvordan bar du dig ad ?

mvh NixoN
Avatar billede jeppe-chr Nybegynder
02. december 2000 - 17:29 #10
Til gozar: Benchmark melder not enough AGP mem!
Kan det være driveren?
Til Dust: Tak foreløbig for Benchmark download.
Jeg opnår ca. 1450 point.
Hvordan skal i kvikke drenge tildeles point?
Jeg har stadig bøvl med sorte firkanter og låst skærm i 2 D??
Hilsen Jeppe og Chr.s far.
Avatar billede jeppe-chr Nybegynder
02. december 2000 - 17:31 #11
Iøvrigt tak til lens for ikontippet!
Jeg nåede lige selv at finde ud af det forinden.
Hilsen Jeppe og Chr\'s far.