Avatar billede sosuadm Nybegynder
30. maj 2003 - 17:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Får ikke det antal poster jeg forventer

Jeg har følgende sqlsætning, her forventer jeg at får de tre første poster i tabellen.
select initialer, navn, stilling, underviser from personale
where status='' order by stilling, initialer limit 0,3

men jeg får kun 2 poster retur.
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2003 - 18:00 #1
Maybe status is NULL in one of them and that isnt thesame as ""
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. maj 2003 - 18:41 #2
måske er der kun 2 rækker i tabellen?
Avatar billede sosuadm Nybegynder
30. maj 2003 - 20:07 #3
ændre jeg status fra '' til x får jeg samme resultat, desuden får jeg tre poster i phpmyadmin men på min webside får jeg kun 2 poster.
Avatar billede terry Ekspert
31. maj 2003 - 09:18 #4
Maybe your SQL is correct but your code which displays the records needs looking at!
Try creating a new record so that you now have 4. Then see if you have three in your website. If you do then you can be sure its your code :o)