Avatar billede da-bitsch Nybegynder
29. maj 2003 - 17:37 Der er 9 kommentarer

Mail icon

Hey jeg er ved at lave en mail funktion på min hjemmeside www.da-bitsch.dk, men jeg har et problem jeg mangler et Flot brev som er nogenlunde ens når det både er åbent og lukket er det nogle som vil hjælpe mig med det eller kendet et godt sted hvor jeg kan hente et sådan ikon
Avatar billede cdc Novice
29. maj 2003 - 18:03 #1
hvor stort skal det være max ?

/cdc
Avatar billede hashkagen Nybegynder
29. maj 2003 - 19:29 #2
Hey jeg kender dit problem, da jeg selv har lavet hjemmesider i nu snart 4 år.
du mangler en lille'r "konvolutski" der lige skal give lidt stil til hjemmesiden ik?
da jeg manglede det til min hjemme'r gik jeg simpelthen grasat da jeg ikke kunne finde noget så simpelt som en konvolut,
så selvfølgelig begyndte jeg at lave en selv. resultatet er fint og simpelt så det er til at overskue jeg har desværre mistet filen da jeg fik en ny computer men,.................
skriv mig din mail så sender jeg dig den nye og "updatede" version jeg har lavet specielt til dig :o)
og forresten så ville det give en smule mere stil hvis du laver det til en lille animation der ændre sig fra lukket til åben når man kører musen over den, det gjorde jeg selv :o)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. maj 2003 - 20:11 #3
Avatar billede da-bitsch Nybegynder
29. maj 2003 - 21:15 #4
til hashkagen (hihi cool navn) nåhh men min mail er da-bitsch@da-bitsch.dk tak for alle jeres svar vil lige kigge lidt på dem alle sammen og finde ud af hvem pointene er berritiget til
Avatar billede gnutella Nybegynder
26. juni 2003 - 13:28 #5
Accepter mit svar fra jesper@it-unicom.dk
Avatar billede cdc Novice
26. juni 2003 - 13:39 #6
gnutelle--> Hvad laver du ??
Avatar billede da-bitsch Nybegynder
27. juni 2003 - 01:14 #7
Generelt vil jeg sige tak for jeres svar men et problem er dog at i alle bare laver en forlænger til det gamle brev og det er det som bliver meget meget grimt. Når brevet skal være åbent skal man også arbejde lidt med skyggen og så videre hvis jeg ikke får flere svar inden for den næste uge lukker jeg tråden til hashkagens fordel (han var den som kom tættest på, hvis man kan sige det)
Avatar billede hashkagen Nybegynder
27. juni 2003 - 20:46 #8
ok skal nok se om jeg kan lave mail iconet lidt om heheh :o)
Avatar billede hashkagen Nybegynder
27. juni 2003 - 20:47 #9
det bliver bare lidt svært da de skulle være ligestore