Avatar billede cruis Praktikant
29. maj 2003 - 12:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

binære filer i nyhedsgrupper

jeg bruger outlook express 6
Når jeg kigger på de binære filer er de blandet en del sammen. Hvordan markere jeg en fil, evt. springer nogen over og så markere lidt flere filer for så til sidst at afkode og kombinere.
Sikkert en ekelt manøvre som jeg ikke har haft brug for før nu
Avatar billede googolplex Novice
29. maj 2003 - 15:10 #1
Hold Ctrl nede mens du markerer flere forskellige med musen.
Avatar billede googolplex Novice
29. maj 2003 - 15:11 #2
Men er du sikker på du overhovedet vil bruge Outlook Express til nyhedsgrupperne ? Jeg bruger Grab It.
Avatar billede cruis Praktikant
29. maj 2003 - 15:20 #3
yepper den kan jeg også men hvad nu hvis filerne ligger blandede sådan at der ligger lidt uvedkommende filer imellem hvordan sortere jeg lige dem fra

Nu er det jo lige outlook jeg bruger ,men hvis grab it er bedre???
Avatar billede googolplex Novice
29. maj 2003 - 15:24 #4
Hvis du skal downloade binære filer, så bør du bruge et program der er lavet specielt til dette (synes jeg). Grab IT er et af dem, men kig dig omkring og find et du kan lide :)

Hvis du bare skal diskutere på nyhedsgrupperne er OE bedst.

Jeg ved ikke præcist hvordan OE virker, men jeg markerer altis med Ctrl og Shift. Men du kan sortere filerne ved at trykke på bjælkerne i topper, det plejer at virke ret godt til at sortere mærkelige filer fra, specielt hvis det er lange donwload sekvenser.
Avatar billede cruis Praktikant
29. maj 2003 - 15:29 #5
takker mange gange. hvor finder du det der hedder grab it og kan det læse de specielle yenc filer eller hvad det nu er de hedder
Avatar billede googolplex Novice
29. maj 2003 - 15:35 #6
Grab It:

http://www.shemes.com/

Yenc skal konvereteres seperat med et program der kan dette (søg på Yenc). Men du kan også få programmer der kan det hele i et snuptag, de plejer desværre at koste lidt :(
Avatar billede googolplex Novice
29. maj 2003 - 15:37 #7
Takker :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. maj 2003 - 20:30 #8