Ødelagte texturer i BF1942/DC
Hejsa!Jeg har fået et kæmpe problem.
Har spillet BF1942/DC i lang tid hvor alt har fungeret fint, men så pludselig igår fra det ene spil til til det næste begyndte texturene at gå fuldstændig amok. Specielt husene bliver strukket ud så de er kilometer høje. Nogle gang kan man slet ikke orientere sig.
Nå men prøvede så at reinstallerer drivere til grafikkort (GF2 MX400) - ingen ændring
Disse var de nyeste i forvejen.
Havde DirectX 8.1 og opgraderede til 9.0a - ingen ændring
Slettede BF fuldstændigt og installerede alt forfra - ingen ændring
Fandt et program til fuldstændig sletning af Detonator GF driverne og reinstallerede dem igen - ingen ændring
Har prøvet at inst. ældre driver til gf-kortet - ingen ændring
I selve BF kan jeg se en forskel på mængden af ødelagte texturer når jeg sætter opløsning til 800 x 600 16 bit og neddrosler alt grafik til minimum så er der næsten ingenting. men det kommer en lille smule efter et stykke tid.
Hvis jeg sætter opløsning og kvalitet op bliver det værre og værre. Specielt i indstillingen texture-kvality. Her skal den stå helt i bund før der ikke er så meget flimmer.
Det mærkelige er at det jo virkede fint før og jeg har ikke ændret på noget. Fejlen opstod i et spil fra den ene bane til den næste.
Har efterhånden prøvet alt, men der er måske nogen der har et bud på hvad der er årsag til fejlen?
Begynder selv mere og mere at tro på at gf-kortet er i stykker men det virker jo fint i alle andre sammehænge, f.eks. desktop-programmerne, Midtown Madness osv.
Mit system består bla. af:
P4 2GHz
512 MB ram
GF2 MX 400
Håber der er nogen der kan hjælpe!
Med venlig hilsen
Allan Hejl