Avatar billede warberg22 Nybegynder
28. maj 2003 - 23:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google - nu med pop-up

Nogen her der oplevet at google nu popper et ekstra vindue op når den vise søgeresultaterne?
Søger man f.eks. "Denmark" kommer der en ekstra side med kommercielle rejselinks. Det samme med alle mulige andre engelske ord.
Hva' er det for møg; deres nye policy?
Kan man slippe for det?
Avatar billede amplificator Nybegynder
28. maj 2003 - 23:33 #1
Der kommer ingen pop-up her hos mig.. Slet temp. filer samt fjern alt dit SpyWare med AdAware fra www.lavasoft.de
Avatar billede se7en Nybegynder
28. maj 2003 - 23:33 #2
hehe kender det godt, det er forde at google får penge for det, den kommer til at ligne jubii mere og mere desværre! :(
Avatar billede ellebaek Nybegynder
28. maj 2003 - 23:33 #3
Under præferences i toppen kan du vælge at søge resultater skal åbnes i et nyt vindue...

Hvis du fjerner denne markering kommer der ingen popups skulle jeg mene...
Avatar billede connie Nybegynder
28. maj 2003 - 23:44 #4
Der er ingen pop-up reklamer på google.
http://it-avisen.dk/nyheder.asp?id=3138

Slet dine cookies. Funktioner / Internetindstillinger - under midlertidlige internetfiler kan du slette både filer og cookies.
Avatar billede warberg22 Nybegynder
28. maj 2003 - 23:57 #5
Hmm, ok. Adware igen igen.
Tak til alle
Avatar billede blyno Praktikant
29. maj 2003 - 15:39 #6
Lige en hurtig reklame for det feldt oppe i højre hjørne.
Prøv at skrive noget i stil med: pop up google

Så kommer der nok et svar :-)