Avatar billede izex Nybegynder
29. november 2000 - 17:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udskrifts Styring?

Jeg har lige et spg. ang. et program til at styrer hvor mange sider hver enkelt bruger må udskrive, og hvis person overskrider X antal sider, bliver det registreret hvor mange sider der her er tale om.

Er der nogen der ligger inde med sådan et program, eller måske kender en intern windåse løsning? (OS WinNT 4.0 SP 6)
Avatar billede hrawj1 Nybegynder
29. november 2000 - 17:05 #1
frank er en nær

Jeg vil havde point
Avatar billede hrawj1 Nybegynder
29. november 2000 - 17:07 #2
ja ham der izex er faktisk ret dum i hans lille bøsse bill hoved
Avatar billede hrawj1 Nybegynder
29. november 2000 - 17:07 #3
ja nå det er han
Avatar billede hrawj1 Nybegynder
29. november 2000 - 17:08 #4
ja han elsker små piger som karina
Avatar billede izex Nybegynder
29. november 2000 - 17:12 #5
Lamer!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
30. november 2000 - 01:38 #6
spark en mail efter sys-admin på hillerødhandelskole - erhvervsakademiet (hilhan.dk), han har fået bakset en løsning sammen der muliggør at begrænse brugernes udskrifter sådan at der kun kan udskrives det antal der er betalt for...
Avatar billede parazite Nybegynder
30. november 2000 - 02:00 #7
Eller spark en mail efter sys-admin på Silkeborg Amtsgymnasium, hvor det også er lykkedes med et lille program, der kører i SysTray. www.silkeborg-gym.dk
Avatar billede izex Nybegynder
20. marts 2001 - 18:53 #8
.