Avatar billede beatpirate Nybegynder
28. maj 2003 - 15:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

2 skærmkort under XP

Jeg har 2 skærmkort, et on-board og et PCI, men jeg kan ikke få den begge til at køre. Jeg har i CMOS angivet at on-board er primær, men har ikke mulighed for at vælge en sekundær. Under XP --> Enhedshåndtering er mit PCI deaktiveret og "virker ikke korrekt"....Hvad gør jeg galt...??
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. maj 2003 - 16:08 #1
du skal ha' et AGP kort, det andet duer ikke.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. maj 2003 - 16:09 #2
jeg bruger selv to skærmkort, det ene er et AGP kort og det andet er et PCI kort.

Ud over det bruger jeg så Nvidia drivere, den nyeste, tror jeg nok :o)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. maj 2003 - 16:17 #3
hvilket kort er det..?
Avatar billede beatpirate Nybegynder
28. maj 2003 - 16:20 #4
On-board er (naturligvis) SIS. PCI-kortet er et S3 Virge..
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. maj 2003 - 16:21 #5
det kan jeg dårligt huske, hvis det er PCI kortet du tænker på, tror det er ligegyldigt.
Mit AGP er et Geforce 2MX.

takker for pointene..
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. maj 2003 - 16:22 #6
S3Virge er jo ikke verdens bedste, men burde kunne bruges sammen med et agp kort.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. maj 2003 - 18:09 #7
det kunne jo være et mobo...uden agp.:O)