Avatar billede weyber Nybegynder
28. maj 2003 - 13:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mærkelige tegn i flash

Når jeg laver en flash banner med mit pogram, bliver mine tekster udskiftet med ulæselige ord som; "¤sadknn.... Hvad er der galt.. Er det noget med min sprog pakke i xp??...
Avatar billede Kengun Praktikant
28. maj 2003 - 13:38 #1
Hvilket program bruger du? FlashMX?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. maj 2003 - 13:59 #2
Det lyder mest som en trial version af Swish. Den har nemlig det at når man eksporterer skriver den mærkelige karakterer lige indtil man køber programmet....
Avatar billede weyber Nybegynder
02. juni 2003 - 12:44 #3
tak nikolajdu... Det er helt rigtig det er Swish jeg bruger... tak for det..
Avatar billede weyber Nybegynder
02. juni 2003 - 12:46 #4
men hvad skal jeg trygge på for at give dig dine velfortjent epoint?? er ny bruger her inde...
Avatar billede michaeltajo Nybegynder
02. juni 2003 - 12:52 #5
>>> weyber

jeg er ikke særlig tryg ved, at du skriver "trygge" i stedet for "trykke", og det vil jeg gerne lægge tryk på !!!

tajo    :o
Avatar billede michaeltajo Nybegynder
02. juni 2003 - 12:54 #6
>>> weyber

Men: du er nødt ti lat bede nikolajdu om at afgive sit svar som et svar og ikke som kommentar. Derefter kan du godkende svaret...

mvh tajo
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. juni 2003 - 16:07 #7
oki doki :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. juni 2003 - 16:07 #8
Sorry var lige væk  herfra :)