Avatar billede a_freak Nybegynder
28. maj 2003 - 10:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhed på Access mdb

Hej med jer

Jeg har lige et lille problem. Jeg har en side med logon på level beskyttelse som virker helt fint, MEN hvis folk kender stien til databasen så kan de download databasen og se alle oplysninger om brugerne ikke så godt :(. Er der en måde så de ikke kan downloade denne fil?

På forhånd TAK.
Avatar billede bjornicle Nybegynder
28. maj 2003 - 10:25 #1
anbring den uden for webroot
Avatar billede oasen Nybegynder
28. maj 2003 - 11:02 #2
- Bed dine udbyder sætte rettigheder for biblioteket, så der ikke kan downloades derfra.
- Giv den et filnavn der er umuligt at gætte
- Sæt password på den
- Og som der blev sagt; flyt den uden for roden
Avatar billede a_freak Nybegynder
28. maj 2003 - 11:37 #3
Mange TAK