Avatar billede rixco Nybegynder
27. maj 2003 - 20:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

OFF 2000 og OFF XP udrulning fra samme server

Jeg er på et sted hvor vi skal bruge både MS Office XP og 2000 lokalt på maskinerne, dog ikke samtidig og heller ikke samme brugere.

vi har en Win 2000 server med Active Directory, kan det evt. lade sig gøre at:
Bruger1/gruppe_2K logger på server, han så får office 2000.

Bruger1/gruppe_XP logger på server, han så får office XP.
Hvis dette kan lade sig gøre må i meget gerne hjælpe mig da jeg er meget ny i Win 2000 server.
Avatar billede rixco Nybegynder
27. maj 2003 - 20:45 #1
Jeg glemte helt at sige, at hvis det kan lade sig gøre vil det være dejligt at samme bruger kunne
Avatar billede fortes Nybegynder
27. maj 2003 - 21:35 #2
Du skal nare lave et par OU hvor de respektive folk skal flyttes til, derefter laver du en GPO til hver OU, der så udruller henholdsvis Office 2000/XP
Avatar billede fortes Nybegynder
27. maj 2003 - 21:35 #3
ups, sorry "nare=bare"
Avatar billede rixco Nybegynder
27. maj 2003 - 21:58 #4
Jamen hvordan skal jeg inst. programmerne, hvor skal jeg lægge dem.
Avatar billede rixco Nybegynder
29. maj 2003 - 01:09 #5
Nu har jeg vist selv fundet et sted hvor der er forklaret rigtig godt, hvordan man lægger OFF XP på server,

Kan man så bare gøre det samme med OFF 2000 men bare lægge den i en anden mappe og så give de forskellige OU rettigheder efter dette.
Avatar billede rixco Nybegynder
29. maj 2003 - 01:09 #6
Avatar billede rixco Nybegynder
16. september 2003 - 20:05 #7
der er ingen andre der ku give et svar der var bedre, så jeg beholder min point