Avatar billede eclain Nybegynder
27. maj 2003 - 18:59 Der er 3 kommentarer

Fryser men kører stadig?

Hej..
Når jeg sidder og spiller CS, bliver min skærm pludselig sort men compen køre stadig. det er kun i cs jeg har oplevet det. (Ny comp)
Hardware:
intel p4 2,6 [CPU]
MSI 865pe Neo2 [Bundkort]
512 DDr PC 2100
Samsung Syncmaster 767Nf
Q-Tech 550 Watt's strømforsyning.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. maj 2003 - 19:05 #1
hvad er dit grafikkort for et
Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
27. maj 2003 - 20:16 #2
hmm, jeg har haft samme problem, der var det mit lydkort (soundblaster 5.1) som forårsagede problemet.
Jeg løste det ved at sætte lydkortet til et køre i stereo istedet for sorroundsound..
Prøv evt. at opdatere drivere til dine forskellige enheder.. altså lydkort, grafikkort osv..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. maj 2003 - 23:38 #3
er der mon en patch..?