Avatar billede karaffa Nybegynder
27. maj 2003 - 18:05 Der er 4 kommentarer

alternativ til TV-tool

jeg er den ikke stolte ejer af et GF4-MX440. Og det er som sagt ikke understøttet af TV-tool v7,1 beta eller andre versioner. Er der et alternativ, uden at skulle ændre output mode på selve kortet.......
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. maj 2003 - 18:17 #1
nVidia egne nView/TwinView som er indbygget i driveren
Avatar billede karaffa Nybegynder
27. maj 2003 - 18:49 #2
problemet er da nView ikke vil finde mit TV.......når jeg vil registrere skærm finder den intet !
ville også gerne ha et program, om tv-toól hvor jeg bare kan trykke på "ctrl+F1" og så kører det
Avatar billede chalde Seniormester
27. maj 2003 - 20:14 #3
prøv tvcc2000 fra tvtool:
http://tvtool.info/tvcc2000.zip
der står: all nVidia cards ab TNT-1
Avatar billede karaffa Nybegynder
27. maj 2003 - 20:24 #4
chalder : det virker heller ikke :(
Kom nu hva....det kan sgu ikke passe at jeg er den eneste med et mx440 !!