Avatar billede clou Nybegynder
27. maj 2003 - 17:10 Der er 8 kommentarer

Problem med at scanne efter installation af windows xp

Hej derude:

Min venindes scanner HP? vil ikke scanne efter, at hun har "fået" windows xp, er der nogle der ved, hvor der kan hentes drivere, så den kan komme til at fungere igen.

Bliver glad for et svar, så på forhånd tak for hjælpen fra

Clou
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. maj 2003 - 17:27 #1
hvis det er en USB skanner, så afinstaller driverene, få fat i den nyeste der passer til HP skanneren.
Sluk computeren og tag sstikket til USB ud, start computeren og installer nyeste driver til WinXP, når det er sket tilslutter du skanneren, så finder WinXP ud af at der er ny hardware tilsluttet, og da driverne er installeret vil den bruge disse.

HP kan være snørklet at rode med ;o)
Avatar billede clou Nybegynder
27. maj 2003 - 21:57 #2
Tak for dit foreløbige svar! Men hvordan "finder" jeg driverne til HP scanneren, ved du det?
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. maj 2003 - 23:26 #3
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. maj 2003 - 00:16 #4
husk at lukke/acceptere,,:O)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. maj 2003 - 00:41 #5
bartfreak> vent lige lidt, manden har jo lige stillet spm.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. maj 2003 - 09:43 #6
nå ja men han har jo  fået svar..:O)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. maj 2003 - 09:56 #7
bartfreak> han har godt nok fået et svar, men det er jo ikke sikkert at det virker.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. august 2003 - 10:45 #8
hvad har du fundet ud af?