Avatar billede buhhhh Nybegynder
27. maj 2003 - 16:07 Der er 13 kommentarer

Webdesigner/partner søges til skiportal

Belært af sidste gang. Ikke alt er gratis. Denne annonce.

Søges:
Webdesigner/partner M/K. Du kan designe prof. udseende og fungerende websider, implementere databaser, arbejde med boards, er skiinteresseret.

Tilbydes:
Optioner i firmaet/medejer.

Da der endnu ikke er penge i firmaet og heller ikke kommer det før vi har noget der er godt. Kan jeg til den rette tilbyde en andel af firmaet.

MVHBUHHHH
Avatar billede webcreator Nybegynder
27. maj 2003 - 16:30 #1
Som du selv siger : Ikke alt er gratis.

Jeg vil derfor tro, at du kommer længst ved at smide lidt penge på bordet. Jeg kan imidlertid give dig et rigtig godt tilbud. Så hvis du lige smider din e-mail adresse, så kan vi snakke lidt sammen om det.
Avatar billede swaxi Nybegynder
27. maj 2003 - 16:43 #2
så er det jeg tænker - hvad er det helt præcis, at du (buhhhh) kan tilbyde en evt. samarbejdspartner ?
Avatar billede buhhhh Nybegynder
27. maj 2003 - 19:31 #3
E-mail for evt. interessenter: info@skibilligt.dk
Avatar billede buhhhh Nybegynder
27. maj 2003 - 19:49 #4
Det mangler ikke på billige tilbud om at få siden lavet. Jeg havde håbet på herigennem, måske at finde en "soulmate" til min projekt. En der kan realisere de ideer til siden jeg har. Min samarbejdspartner, vil naturligvis når siden på et tidspunkt giver overskud få sin del af kagen. Men men men det er for mig en hobby og jeg har tid.

Vedkomne person er dygtig på DHTML, databaser, boards eller kunne tilegne sig tingene hen ad vejen.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
27. maj 2003 - 21:17 #5
Vi kunne mulighed godt tænke os at gå ind i et samarbejde - kontakt jt@anoa.dk | www.anoa.dk for yderligere informationer og en samtale omkring tingene.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
27. maj 2003 - 21:17 #6
mulighed = muligvis

naturligvis :o)
Avatar billede buhhhh Nybegynder
28. maj 2003 - 16:38 #7
Mail sendt
Avatar billede buhhhh Nybegynder
28. maj 2003 - 16:56 #8
Jeg er stadig åben for henvendelser

MVHBUHHHH
Avatar billede rasm Nybegynder
21. november 2003 - 17:19 #9
Jeg er villig til at lave noget gratis arbejde

jeg kan: html/php/css/MySQL

Mvh Rasmus
Avatar billede buhhhh Nybegynder
22. november 2003 - 18:31 #10
Hej Rasmus, jeg har indgået samarbejde med ANOA.DK som er startet på siden, men da de laver det i deres fritid og har ret travlt i øjeblikket. Kan du sende mig din mail adresse, samt evt. skrive hvilke sider du har lavet.
MVHBUHHHH
Avatar billede rasm Nybegynder
23. november 2003 - 08:24 #11
Jamen bruger du messenger?
min er dyrefoto@hotmail.com
min email er ralle@frac.dk
og hjemmesider jeg har lavet øhh jeg har kun lavet en helt selv og det er den grimmeste men jeg har lavet tagwallen og login på www.byraadet.frac.dk jeg har også lavet mere på den men det er ikke til at råbe hurra for
Avatar billede buhhhh Nybegynder
06. august 2004 - 19:27 #12
Der arbejdes på sagen
Avatar billede rasm Nybegynder
07. august 2004 - 09:47 #13
Rene, jeg regner med at det er dig, jeg arbejder rent faktisk som en gal for at nå det.
Så du skal ikke tro at jeg har droppet det:D

Til jer andre det blev mig der skulle lave siden, men jeg er i tidsnød det er derfor jeg lige skriver til ham at jeg prøver at nå det til den første september:D