Avatar billede junglensfugle Nybegynder
27. maj 2003 - 15:23 Der er 13 kommentarer

Webcam virker ikke

Hey!

Mit webcam virker ikke i Messenger. Jeg kan godt se andre men ikke selv bruge mit. Jeg har brugt mit cam i andre programmer som Eyeball osv. I Messenger "Web Camera Settings" er der heller intet billede. Hvad kan jeg gøre?

Hilsen Anders.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
27. maj 2003 - 15:29 #1
Du må ikke have andre programmer der bruger webcam´et til at køre, samtidig med du bruger det i msn.
Avatar billede junglensfugle Nybegynder
27. maj 2003 - 15:34 #2
mener jeg heller ik jeg har...
Avatar billede sprutnik Nybegynder
27. maj 2003 - 15:38 #3
Hvis du har Eyeball til at køre samtidig med msn, skal du lukke Eyeball helt ned inden du kan bruge det i msn. Ellers ved jeg det ikke.
Avatar billede junglensfugle Nybegynder
27. maj 2003 - 15:39 #4
Har slet ikke Eyeball på min computer mere.. såå.. ved sq ik lige :/
Avatar billede speed.up Nybegynder
27. maj 2003 - 15:44 #5
muligvis på grund af din firewall.
havde selv samme problem med den indbyggede firewall i min router.
Avatar billede junglensfugle Nybegynder
27. maj 2003 - 15:48 #6
hvordan slår man det fra?
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 08:51 #7
Få afsluttet dine gamle spørgsmål eller giv feedback i dem!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 13:06 #8
Få nu givet noget feedback her!!
Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 13:08 #9
Hvad var det du havde lovet dig selv?
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
15. juni 2003 - 13:11 #10
Der er næsten ingen webcam's der virker i messenger. :o(

Det har sandsynligvis noget med router / firewall at gøre.

Download www.eyeballchat.com

Jeg har tidligere spurgt, ang. stemmesamtale i messenger: http://www.eksperten.dk/spm/353107

MVH
Anders
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
15. juni 2003 - 13:12 #11
Sorry, så ikk du kendte eyeball :/
Avatar billede asplokink12345 Nybegynder
30. juli 2003 - 16:17 #12
http://messenger.msn.dk/Help/Issues.aspx

(Webcam-funktionen kan muligvis ikke anvendes, hvis MSN Messenger køres på andre operativsystemer end Windows XP. På tidligere operativsystemer kan der ikke angives, hvilken videoenhed der skal anvendes. Hvis systemet registrerer en anden videoenhed, før webkameraet registreres, fungerer webcam-funktionen muligvis ikke.)

<Lidt sent ved det godt
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. april 2004 - 16:54 #13
I msn: Tools > Audio/Video Tuning Wizard, og så vælg cam'et fra rullemenuen der kommer, når du trykker næste :)

Havde selv samme prob her: http://www.eksperten.dk/spm/486864