Avatar billede bytebits Nybegynder
27. maj 2003 - 12:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 linier spansk tekst - hvem ka' oversætte dem?

Hejsa

Disse to linier spansk (tror jeg det er) tekst dumpede ind i min postkasse.

Jeg er nysgerrig - hvad står der egentligt?
Jeg gir' 30 points for at få tilfredsstillet min nysgerrighed.
Teksten lyder sådan:
"Me ocupo del polaco entonces. Preséntate y dile que te ocuparás tú. Si te acuerdas, me pones de CC, así me entero de cómo va. ¿Quieres que te pase los mensajes que le contestado para ponerte al corriente?"

Ka' nogen hjælpe.
På forhånd tak.
Avatar billede tobias28 Praktikant
27. maj 2003 - 14:06 #1
Dette får jeg ud af den online translater på :
http://www.worldlingo.com/wl/Translate

"I take care of the Pole then. Preséntate and dile that you will take care. If you remember, you put to me of CC, therefore I find out to me of how it goes. You want that it passes the messages that answered to him for ponerte the current?"

Tjaa....kan du bruger det måske?
Avatar billede oasen Nybegynder
27. maj 2003 - 20:08 #2
Det er et eller andet reklame-kædebrev og slet ikke korrekt spansk.
Avatar billede bytebits Nybegynder
28. maj 2003 - 10:44 #3
>>Det er et eller andet reklame-kædebrev og slet ikke korrekt spansk
Nu ved jeg ikke hvad du (oasen)bygger din påstand på, men det ville overraske mig meget hvis det ikke var korrekt spansk. :-)
Vedkommende som har skrevet det er indfødt spanioler og lever bl.a. af at oversætter computerprogrammer fra engelsk til spansk.
Avatar billede oasen Nybegynder
28. maj 2003 - 13:45 #4
Jeg citerer såmænd bare en spanioler, der lige har læst det igennem.
Avatar billede oasen Nybegynder
28. maj 2003 - 13:46 #5
Men hvorfor f..... beder du ikke bare vedkommende om en engelsk version, hvis han kan engelsk? ;-)
Avatar billede bytebits Nybegynder
28. maj 2003 - 14:24 #6
Fordi det IKKE var meningen at jeg skulle have modtaget denne lille beked - DERFOR.