Avatar billede simonp Nybegynder
27. maj 2003 - 10:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

driver til monster 3d pci 4 mb grafik kort, H A S T E R

Mangler en driver til mit diamond, monster 3d pci 4 mb grafik kort.

nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en?

HASTER MEGET!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. maj 2003 - 11:00 #1
Hvilket styresystem ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. maj 2003 - 11:00 #2
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. maj 2003 - 11:08 #3
Hmm ovenstående link virker ikke, men her er nogen der virker:
http://www.falconfly.de/voodoo1.htm
Avatar billede simonp Nybegynder
27. maj 2003 - 12:16 #4
det er til xp!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. maj 2003 - 12:32 #5
Hmmmm.... Jeg ved ikke om de her understøtter dit kort:
http://www.voodoofiles.com/type.asp?cat_id=1
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. maj 2003 - 12:39 #6
har ledt længe efter din driver  :O/
fandt dette...
citat :

We no longer support customer service or warranty claims on any of our legacy products sold under the former S3 or Diamond brand. As we no longer manufacture these products, and have not for some time, our customer care and warranty claim call volumes related to these products are extremely low. Because of this, we made the decision to discontinue support for these products. If you are experiencing problems with your Diamond or S3 legacy product please contact an independent repair professional. We appreciate your understanding in this matter and hope that this change does not inconvenience you greatly.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. maj 2003 - 12:42 #7
bartfreak >> Ja, og driverne er fjernet fra deres ftp-site

Men jeg fandt denne. Håber den virker. Det står der ihvertfald den gør:
http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/42/42880.htm
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. maj 2003 - 12:45 #8
Brug brugernavnet: driver
og passwordet: all
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. maj 2003 - 12:49 #9
sejt nok...:O)

De er for strengt når de gør det ...