Avatar billede ferstin Nybegynder
27. maj 2003 - 10:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad får min IIS til at gå ned!?

Jeg er flere sider liggende på i min IIS rod på min win2000 pro. For nylig downloade jeg et komplet site fra nettet via ftp.

Nu vil jeg gerne se sitet som web fra min lokale IIS, men det får min IIS til at gå ned. Sitet har jeg i sin tid selv scriptet, men nu vil det ikke vises. Mystisk! Hvad kan det skyldes?

NB: Jeg har geninstalleret IIS'en og kørt windows update flere gange. Jeg har også checket scriptet for fejl. Hvad kan der være gået galt?
Avatar billede skirkdk Nybegynder
27. maj 2003 - 10:30 #1
Tjek at der er fulde rettigheder i roden " læse/skrive " ..rettigheder, det kan være derfor..
Avatar billede ferstin Nybegynder
27. maj 2003 - 10:40 #2
skirkdk > Ja, der er både skrive rettigheder og læserettigheder på det hele.
Avatar billede janbb Juniormester
27. maj 2003 - 11:05 #3
jeh havde osse win 2000 pro for nogle år siden og havde et problem, der bestod i at computeren 'frøs' og kun kunne 'varmstartes'.Fandt aldrig ud af om det var IIS eller computeren.Tror win 2000 pro var
lidt af en prototype.XP-pro er lettere at arbejde med, men jeg ved det er noget dyrt stads.Havde i sin tid primært nogle andre (husker det kun svagt) problemer og søgte hjælp (sharksforum).Her blev opskriften hurtigt hen imod: reinstaller windows - og det hjalp - på de nævnte problemer.
Avatar billede ferstin Nybegynder
27. maj 2003 - 11:45 #4
Det der egentlig sker, når jeg prøver at teste siden er, at browservinduet forbliver hvidt, og den står og åbner og åbner i lang tid uden at der sker en skid. Resten af min computer fungerer fint. Det er kun alle siderne på IIS'en der ikke kommer frem. Først når jeg har genstartet IIS'en fungerer de andre sider fra roden.
Avatar billede ferstin Nybegynder
17. juni 2003 - 08:09 #5
Jeg opgiver. Jeg må køre sitet fra min bærbare i stedet for. Der er ingen problemer... fandt aldrig ud af hvad fejlen var.