Avatar billede mit_navn_er Nybegynder
27. maj 2003 - 09:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl i counter

I nu snart 4 år har der ingen fejl været. Men nu...!

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x238 Thread 0x214 DBC 0x25eaf6c Jet'.

/admin/counter.asp, line 10
Avatar billede boris Mester
27. maj 2003 - 09:24 #1
Prøv at slette de sidste poster i basen og se om det hjælper
Avatar billede eagleeye Praktikant
27. maj 2003 - 09:25 #2
Det er fordi driveren/providren ikke kan finde database filen i den angivne sti.
Avatar billede mit_navn_er Nybegynder
27. maj 2003 - 09:28 #3
De sidste poster er nogle der har eksisteret i flere uger uden problemer.
Avatar billede mit_navn_er Nybegynder
27. maj 2003 - 09:32 #4
Eagleeye

Hvad kunne være grunden til, at den ikke kan finde database filen længere i den angivne sti.

Der er ikke blevet opdateret hverken i koderne på asp-siderne, og database er heller ikke blevet flyttet til en anden mappe.
Avatar billede eagleeye Praktikant
27. maj 2003 - 09:44 #5
Det ved jeg næsten ikke, se evt link for andre muligheder.
http://www.ti-fire.dk/aspfastforum/troubleshooting.asp
Avatar billede mit_navn_er Nybegynder
27. maj 2003 - 10:33 #6
Der har ikke været lavet nogle ændringer, derfor kan jeg ikke få noget ud af linket. Desværre. Men kunne det være en opdatering eller lignende på vores webhotel der er skyld i det?
Avatar billede mit_navn_er Nybegynder
27. maj 2003 - 10:44 #7
Øhh! Nu virker det.

Det er point for et link der kan bruges i fremtiden.
Avatar billede boris Mester
27. maj 2003 - 10:46 #8
Selvom de sidste poster ikke har givet problemer, kan det godt være, at du ikke kan oprette nye poster.
Det har jeg oplevet 2 gange, hvor det hjalp at slette de sidste.
Min eneste teori er noget i retning af, at basen har forsøgt at oprette to ens numre i et unikt felt