Avatar billede johnny_el_mnemonic Nybegynder
26. maj 2003 - 22:28 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Køb af høretelefoner ?

Jeg har brug for nogle anbefalinger til køb af høretelefoner til PC'en.
Jeg er typen hvor musikken ikke kan blive for høj og hvor lyden SKAL være rigtig høj når man spiller.
Det gider min kæreste dog ikke at høre på... i sær ikke sent på aftnenen og om natten. (Fair nok ;) )

Så jeg skal bruge et par gode hørebøffer. Jeg tænker at ofre en små 3-400 kr.

Any one ?
Avatar billede dellevela Nybegynder
26. maj 2003 - 22:31 #2
det par bruger jeg selv og det er bare prono!
Avatar billede bredker Nybegynder
26. maj 2003 - 22:32 #3
TRUST MULTI FUNCTION HEADSET 410 BASS
225,00 DKK
hos http://www.cpdata.shopbasic.dk/
de er rigtig gode
Avatar billede bredker Nybegynder
26. maj 2003 - 22:34 #4
dellevela>>de er måske gode ,men det er et firma man skal holde sig fra
bliver der noget i vejen med det du køber er beskeden bare at du er en klamphugger uanset hvad det er
de tror at de er de eneste i landet der ved hvad de snakker om
Avatar billede eclain Nybegynder
26. maj 2003 - 22:35 #5
Hej!

Jeg vil starte med at fra råde dig at købe "Trust" De går nemt i stykker da jeg selv havde nogen.. De var ca. 14 dage gamle så røg lyden i højre side, det er også sket for mange af minne venner...
Nu har jeg købt nogle andre nogle de hedder "Philips"HS900 de er rigtig gode. Jeg købte mine i sverige for 400 Svenske Kroner, de ligger nok mellem 350-400 kr.. :) Så er der jo også Senheiser og sparker r..
Avatar billede dellevela Nybegynder
26. maj 2003 - 22:37 #6
bredker>> okay vidste jeg ikke har ellers købt en del ting der ude og de har været meget flinke. har du oplevet noget andet???
Avatar billede bredker Nybegynder
26. maj 2003 - 22:44 #7
jeg har oplevet det flere gange , også da jeg havde en prof edbtekniker der ringede med nogle fejl på 2 maskiner fra dem
de sagde direkte at han var en klamphugger og at han ikke har forstand på deres maskiner
efterfølgende har et andet firma fundet de samme fejl ( det resulterede i at jeg måtte købe nye bundkort , og edb-mix sagde at de ikke ville kikke på det da der aldrig har været fejl på dem (hvilket jeg fik fra gråsisten at der var 50% fejl på den sending ) og edb-mix stadig nægtede
Avatar billede johnny_el_mnemonic Nybegynder
26. maj 2003 - 22:50 #8
Ok.. eclain kender til et par dårlige oplevelser med TRUST.
Hva' med dig bredker ? - Har du selv erfaringer med dem personligt?
Avatar billede bredker Nybegynder
26. maj 2003 - 22:54 #9
jeg kender flere der har dem og der er ikke problemer ellers ikke
(ved dog at der aldrig er problemer med at få byttet hvis der er noget galt fra dem )
Avatar billede johnny_el_mnemonic Nybegynder
26. maj 2003 - 23:10 #10
Hva' mht. butikken edb-mix ? lyder ikke som den bedste bix at handle ved!?
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
26. maj 2003 - 23:16 #11
Ville helt klart vælge Sidewinder gamevoice ..fed lyd ..fed mic ..fedt livechat program medfølger (der kan roger wilco godt gå hjem og lægge sig) ..og så understøtter det "spoken commands" så du bare siger "granade" ..og så står du sg med en granat i hånden :) ..der medfølger osse en smart lille sag med en masse knapper på ..bla ..team (så snakker du til hele dit team) ..all (til alle) og henholdsvis ..1 ..2 ..3 ..4.. (til specifikke spillere) .. du kan slå mic fra/på ..og sidst men ikke mindst en knap til at slå lyden over på alm. skrivebordshøjttalerer igen.
Sidewinder gamevoice kan købes som kampagne tilbud hvor du får 2 for 1 pris.
spcifikationer og pris findes på http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1394617907
MVH ExNatteRavnen
Avatar billede johnny_el_mnemonic Nybegynder
26. maj 2003 - 23:26 #12
Lyder cool.. checkede også lige microsofts egen side med produktet.
Spørgsmålet er bare hvor gode selve hovedtelefonerne er!?  -Disse indgå nemlig ikke nogen steder i produktspecifikationen. Det går udelukkende på talekommandoer og software.
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
26. maj 2003 - 23:30 #13
Jeg har selv 2 sæt og syntes lyden er god i forhold til prisen ..ellers er der osse tilbud på disse studio modeller:
http://www.mymusic.dk/shop/visvare.asp?id=54
http://www.mymusic.dk/shop/visvare.asp?id=220
Avatar billede johnny_el_mnemonic Nybegynder
26. maj 2003 - 23:32 #14
Ok.. fandt en bedømmelse af dem på PRC-Datas website http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=25339062 hvor alle roser hardwaren tem'lig meget men riser softwaren lige så meget.

Hvordan er komforten "exnatteravnen" ?
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
26. maj 2003 - 23:35 #15
hvis du mener hvordan de sidder på hovedet ..så sidder de perfekt ..de vejer næsten ingenting så man mærker næsten ikke man har dem på.
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
26. maj 2003 - 23:43 #16
jeg har ingen problemer med at bruge voicecommands ..men det er måske et spørgsmål om at vende sig til at bruge det.

Håber du blev lidt klogere

nå men jeg vil smutte iseng ..skal op kl 04.45 :(  ...sov godt
Avatar billede johnny_el_mnemonic Nybegynder
26. maj 2003 - 23:44 #17
Ok.. ud fra den megen ros de får rundt omkring mht. lyd og mic. og ikke mindst kontrol mulighed til alm. højtalere ligner det en vinder p.t.
Ja det gør det da heller ikke værre at man få 2 får 1 pris :)

Jeg vil dog lade spørgsmålet stå åbent lidt endnu, for evt. flere go'e forslag :)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
26. maj 2003 - 23:48 #18
oki ;) ..glemte lige at skrive at du hele tiden har tjek på om din mic er slået til da en rød lampe da vil lyse ..like "on the air" :))
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
29. maj 2003 - 09:32 #19
Har du fået dem ? ..eller venter du stadig på flere gode forslag ;)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
02. juni 2003 - 22:05 #20
takker for point
Avatar billede eclain Nybegynder
08. december 2003 - 16:12 #21
køb sennheiser.. De går aldrig i stykker hvis du bare behandler dem med lidt respekt.. De har en god lyd, og det er nok de mest udbredte hos alle DJ's.. Men også en varm anbefagling til Plantronics ! exnatteravnen > vil lige sige til dig at at Gamevoice går ikke nær så godt igennem som Ventrillo.. :)