Avatar billede buhhhh Nybegynder
26. maj 2003 - 22:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Slette et ?

Hejsa

Nok en smule ubehjælpsom... men hvordan F.... sletter man et oprettet ? herinde ?

Mvh ?
Avatar billede lrd Nybegynder
26. maj 2003 - 22:16 #1
Kan du ikke
Avatar billede lrd Nybegynder
26. maj 2003 - 22:17 #2
Kan kun admin på E
Avatar billede fcs Novice
26. maj 2003 - 22:23 #3
Hvad vil du gerne have slettet?

FCS/Coadmin
Avatar billede buhhhh Nybegynder
26. maj 2003 - 22:27 #4
Ville bare rydde op efter :-) Evt. starte et ? forfra hvis det ikke har givet resultat 1. gang

MVHBUHHHH
Avatar billede buhhhh Nybegynder
26. maj 2003 - 22:28 #5
Ps.
Du er edermagme hurtig på aftrækkeren fcs når der skal svares :-)
Avatar billede fcs Novice
26. maj 2003 - 22:35 #6
Du kan selv lukke et spørgsmål ved at smide et svar og acceptere det. Derefter kan du oprette et nyt spørgsmål. Dog skal du huske på, at ifølge reglerne må man oprette det samme spørgsmål igen når der er gået minimum 7 dage. Hvad er det for et spørgsmål det drejer sig om?

P.S.: Jeg ved ikke hvor hurtig jeg er - jeg kom bare lige forbi ;-)
Avatar billede buhhhh Nybegynder
27. maj 2003 - 13:52 #7
Jeg ledte såmænd bare efter en webdesigner med lidt skiinteresse, der gratis ville hjælpe med at realisere min skiportal. Fik et par henvendelser, der dog sprang fra igen. Siden er uden indtægt og skal forblive sådan det næste stykke tid til den ser ordentlig ud og kan bruges til noget.

Kender du nogen ?

MVHBUHHHH
Avatar billede fcs Novice
27. maj 2003 - 14:39 #8
Nu var det mere et link til spørgsmlået jeg var ude efter da jeg spurtge "Hvad er det for et spørgsmål det drejer sig om?", men tak for forklaringen (o:

Bare smid et svar og accepter det selv - så får du dine point tilbage og spørgsmålet er lukket. Da det er over 7 dage siden du oprettede spørgsmålet, er det ok at du opretter et nyt. Pas dog på at folk ikke ser det som irriterende at du flere gange forsøger at skaffe "gratis" arbejdskraft. Det kan måske tirre nogen og det må du være forberedt på. I forhold til reglerne er det dog ok.

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin
Avatar billede buhhhh Nybegynder
27. maj 2003 - 14:57 #9
Tak for det
Avatar billede buhhhh Nybegynder
27. maj 2003 - 15:00 #10
Selvtak
Avatar billede fcs Novice
27. maj 2003 - 15:23 #11
Det var så lidt (o: