Avatar billede johnny_el_mnemonic Nybegynder
26. maj 2003 - 21:59 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Kan det betale sig at opdatere ram nu?

Hejsa.
Kører en maskine med XP 2400+, 512 DDR og GeForce2 Ti 64mb grafikkort.

Jeg har et par 100 kroner jeg enten vil bruge på et par høretelefoner eller en ny blok 512 DDR ram.
Spørgsmålet er så bare... får jeg noget ud af at køre med 1024 mb ram p.t. ? Spiller ikke de vildeste krævende spil.. Mest EA sports serien; Fifa, NHL og Golf. Bruger den til at se film på, laver lidt billede og videoredigering i den lette ende, hører musik osv på den.
Avatar billede bredker Nybegynder
26. maj 2003 - 22:01 #1
så har du rigeligt med ram i nu
Avatar billede amplificator Nybegynder
26. maj 2003 - 22:02 #2
Du har ikke brug for at have 1024 til det du bruger PCen.. Det er de færeste der har brug for så meget!
Avatar billede lrd Nybegynder
26. maj 2003 - 22:02 #3
Extra Ram er da altid guf og har selv 1024 :-)

Men brug dem på en hyggelig aften istedetfor. du har masser af Ram til det du skal
Avatar billede johnny_el_mnemonic Nybegynder
26. maj 2003 - 22:08 #4
Takker for deltagelsen. Altid rart lige at blive bekæftet i sin tvivl :)
Avatar billede lrd Nybegynder
26. maj 2003 - 22:09 #5
Ja ikke! :-)
Avatar billede johnny_el_mnemonic Nybegynder
26. maj 2003 - 22:12 #6
Jeps... så kan jeg også gå i gang med at finde mig et par nye høretelefoner uden at tænke på om jeg skulle ha' valgt anderledes, med go' samvittighed :)))