Avatar billede wapturbo Nybegynder
26. maj 2003 - 19:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

geforce fx godt eller dårlig

synes ikke der er meget gazz i de nye gf fx kort eller er det bare mig der kludre i indstillingerne af det?????
Avatar billede skaw Nybegynder
26. maj 2003 - 20:50 #1
du kludrer nok ikke men det er sådan at man ka jo ikke få mere ud end man putter i eller har jeg misforstået dit sp det er måske et bundkort med 8x agp
Avatar billede wapturbo Nybegynder
27. maj 2003 - 00:02 #2
har bundkort med 8x agp synes bare at det er træls jeg ikke kan kører det nye vietcong ordentlig har både p4 2,4 ghz og 512 ddr ram
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. maj 2003 - 08:59 #3
Du kan clocke dem helt vildt :O)+
Mht..vietcong, her er et patch  http://www.take2games.com/index.php?p=support&product=160,3,Vietcong,PC,Gathering,vietcong&section=patches

Og her kan du "troubleshoote"
http://www.take2games.com/index.php?p=support_pc
Der er oz en ny driver...44.03 hvor den tidligere hed 43.45.
Prøv at checke om rammene står til rigtig hastighed.
Avatar billede red_martians Nybegynder
27. maj 2003 - 09:44 #4
hvis det er et FX5200 så er det dårlig!!!!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. maj 2003 - 12:51 #5
hvis prisen er afgørende, så er det måske okay ..???
Avatar billede wapturbo Nybegynder
27. maj 2003 - 18:31 #6
jeg har version 44.03 men det med rammene er jeg ikke med på og hvordan vil du clocke kortet
Avatar billede donwang Nybegynder
27. maj 2003 - 18:34 #7
Avatar billede donwang Nybegynder
27. maj 2003 - 18:34 #8
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. maj 2003 - 22:33 #9
du kan clocke nemt...

højreklik på ikonetel.(/højre klik på skrivebord/egenskaber), juster egenskaber/indstillinger/avanceret/geforce fx  XXXX/ ( der skulle komme en lille dialogboks ud til venstre, hvis ikke er der en blå streg og en grøn dut..tryk på den)....clockfrekvens,,nemt når man kan. :O)