Avatar billede henrikgn Nybegynder
26. maj 2003 - 15:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udskiftning af webhotel

Jeg har i øjeblikket SUPER-firmaet webdomain til at hoste min hjemmeside. I øjeblikket er de nede, hvilket de også var hele fredag og lørdag i sidste uge... det vil jeg sgu ikke finde mig i!

Overvejer nu at skifte til måske web10 eller b-one. Nogen derude der har erfaringer med de to? - ang. hvilken jeg skal vælge?

Sidst men ikke mindst vil jeg anbefale folk IKKE at benytte webdomain! De er nogle &%#&%!...
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. maj 2003 - 15:49 #1
Hvad har du brug for at benytte? PHP/ASP/MySQL/Eec.?
Avatar billede henrikgn Nybegynder
26. maj 2003 - 16:43 #2
Jeg vil selvfølgelig gerne have hele møllen, dvs. som mindstekrav PHP,ASP,MySQL og .NET-client
Avatar billede pfp Nybegynder
26. maj 2003 - 16:44 #3
www.yourhost.dk - god service og rimelige priser.
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. maj 2003 - 16:46 #4
Beherskelse er en dyd :o)
Jeg kender desværre ingen der understøtter PHP,ASP,MySQL og .NET-client på samme webhotel som er værd at anbefale.
Måske www.web-sale.dk, men jeg er ikke sikker på at de understøtter .NET
Avatar billede henrikgn Nybegynder
26. maj 2003 - 16:49 #5
Jeg lægger først og fremmest vægt på STABILITET, da det ikke er det der præger webdomain...

ASP og MySQL er nødvendigheder + 100 MB og ubegrænset subdomæner og emails.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
26. maj 2003 - 17:37 #6
Kan anbefale www.rackserv.com samt www.scannet.dk

Både web10 og b-one har fået voldsomt med kritik for deres service/oppetider, men de er tilgengæld langt billigere end de fleste andre, så de kan sagtens være interessante alligevel.

Der er kun få der tilbyder .NET support i øjeblikket, men jeg har fået at vide at www.rackserv.com vil tilbyde det i løbet af kort tid.
Avatar billede teamworker Nybegynder
26. maj 2003 - 23:07 #7
Jeg vil anbefale dig at se på www.gullestrup.net, som kan leve op til de krav du stiller.

Jeg har haft min private hjemmeside ligende hos Gullestrup.net et års
tid, og min arbejdshjemmeside et halv års tid.

Jeg kan kun anbefale dem, idet både deres hastighed, faciliter,
stabilitet og support absolut er i top.
Deres support som altid svarer hurtigt (uanset om du bruger mail,
telefon eller LiveSupport), er altid flike og kompetente, og er ikke
så bange for at gå ud over hvad man kan forvente af en support.
Avatar billede brian_h Nybegynder
31. maj 2003 - 01:08 #8
Hej

Som også pfp anbefalede, vil jeg også anbefale www.yourhost.dk

De understøtter: php, asp, mysql, og .net på samme web-hotel!

Dog skal du bede om .NET - som så vil blive koblet på for en mindre ekstra omkostning.

- Brian H.