Avatar billede lemonc Nybegynder
26. maj 2003 - 14:28 Der er 6 kommentarer

Hvor kan jeg købe et Compact Flash til IDE adapter kort i DK?

Jeg er ved at sætte en linux server op der skal køre uden harddisk, og til det formål ved jeg at det er muligt at installere en adapter (http://linitx.com/products/compact_flash_ide_adapter/) der får et Compact Flash kort til at fungere som en almindelig HD...
Problemet er bare at jeg ikke kan finde ud af hvor man køber sådan et i DK...
Nogen forslag?
Avatar billede backside Nybegynder
26. maj 2003 - 19:51 #1
Hvorfor køber du det ikke bare der hvor du linker til?
Avatar billede lemonc Nybegynder
27. maj 2003 - 00:41 #2
Tja, det kunne jeg vel godt, men transporten er lidt dyr i forhold til hvad kortet koster, og det skulle helst også gå lidt hurtigt...
Avatar billede quarkie Nybegynder
27. maj 2003 - 12:36 #3
Avatar billede backside Nybegynder
28. maj 2003 - 00:13 #4
quarkie>> Jeg kan ikke se den på den side??
Avatar billede lemonc Nybegynder
28. maj 2003 - 14:48 #5
quarkie>> Det skulle helst være uden indbygget flashkort (den på danbit.dk er iøvrigt også ret dyr)...
Avatar billede backside Nybegynder
03. september 2003 - 20:51 #6
Er det ved at være lukketid?