Avatar billede kbsorensen Nybegynder
29. november 2000 - 05:26 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Er hottelephone.com gratis ?

Er www.hottelephone.com gratis at bruge ?

Er der nogen der har fået det til at virke og som ikke har fået en \'overraskelse\' bagefter, i form af en kæmperegning ?

Avatar billede xtom2 Nybegynder
29. november 2000 - 05:47 #1
At det er gratis fremgår blandet andet fra sign-up siden;

Seriously! There\'s no catch. Many sites make you view advertisements for long periods of time only to accumulate a few minutes of talk time. Not HotTelephone.com. Log in. Make calls. Surf the Web! Sponsors, who incidentally offer you great deals, allow us to offer you 100% free phone!

Men har aldrig brugt det.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2000 - 08:32 #2
Ja jeg har snart brugt den en måned og har ikke betalt andet end det jeg skal betale til min udbyder for min internetopkobling.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. november 2000 - 09:15 #3
Jeg har også tilmeldt mig den Hotline og man må sige det virker upåklageligt...

Iøvrigt efter jeg så Kharder kommentere www.hottelephone.com i et indlæg....

/Nikolaj
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
29. november 2000 - 19:02 #4
Jeg har læst sign-up siden, også det som xtom skriver, det er derfor jeg spurgte tvivlende om det nu også er rigtigt det de skriver.

kharder, kom med et svar så får du pointene, det var din kommentar/svar jeg søgte.......
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
04. januar 2001 - 00:44 #5
Hvis ikke der er flere svar så lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 00:53 #6
Hvad laver du dog??? Xtom´ havde da svaret rigtigt og blev understøttet af mig og så afviser du ham med sådan en begrundelse... Du ryger vist ned til de andre i den sorte bog... tsk tsk
Avatar billede xtom2 Nybegynder
04. januar 2001 - 05:27 #7
kbsorensen - Ehmm..?
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
04. januar 2001 - 09:55 #8
Jo, men nu er det jo kharder der kom med det svar jeg søgte, hvilket jeg før har skrevet, og at xtom´ og nikolajdu \'understøtter\' hinandens svar/kommentarer gør jo ikke disse svar mere rigtige.
At xtom´ svarer gør det jo ikke rigtigt, da jeg netop i mit spørgsmål efterlyser personer der har fået det til at virke, hvilket han ikke har, da han ikke har brugt det.
Sign-up siden kan jeg godt selv læse, og det er da for billigt at svare med et uddrag herfra og så tro at man skal have pointene, da det slet ikke er en del af spørgsmålet.
mht til at komme i den \'sorte bog\' uha uha, hvis ikke kvaliteten af dine svar ikke er bedre, så er det jo ikke det største tab der er overgået disse sider.
Hvis Kharder laver et svar så får han stadig pointene.
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
04. januar 2001 - 09:57 #9
Her er spørgsmålet igen:

Er www.hottelephone.com gratis at bruge ?

Er der nogen der har fået det til at virke og som ikke har fået en \'overraskelse\' bagefter, i form af en kæmperegning ?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
04. januar 2001 - 10:02 #10
Slet ikke er en del af spørgsmålet?
Du spør 1. Er det gratis 2. Er der nogen..

1\'eren har jeg svaret på.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 11:49 #11
Sikke en gang bullshit...

Jeg har svaret på 2´eren og det var min kommentar med Kharder.
Det betyder jo ikke at Kharder har fortjent nogle point. Havde jeg undladt det ville du aldrig have vidst det - så det var vidst ikke noget argument. Jeg har fået det til at virke, men kommenterede kun, da jeg mente xtom` allerede havde svaret fint nok.

Læg 2 og 2 sammen i stedet for at vente på en mand der aldrig har været involveret.... tsk tsk..

/Nikolaj
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2001 - 13:34 #12
kbsorensen Det var vel nok pænt gjort. Afvise 1 som har svaret delvis på spørgsmålet og bagefter selv indkassere point igen. Det er ikke pænt gjort.

www.hottelephone.com  er gratis at bruge som xtom skriver, og dermed er der også svaret på 2, hvis du bruger fast pris / ADSL . Det siger sig selv, at hvis du bruger ISDN eller alm telfonabonement, så kan man godt blive overrakset af en stor telefonregning, hvis man hænger for længe på nettet. Men du for ingen yderligere regninger der over fra.
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
07. januar 2001 - 23:31 #13
Nu er det vel sådan at ham/hende der opretter et spørgsmål også bedømmer om svaret er tilfredsstillende.
Mht afvisningen af svar 1, fortæller jeg at det ikke er det svar jeg leder efter, umiddelbart efter at der er svaret. Derfor vil jeg ikke give svar 1 nogen point. Jeg beklager meget men det er stadigvæk mig der bestemmer om svaret er det jeg søgte, hvilket det ikke er. sorry.......
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. januar 2001 - 03:37 #14
Well jeg har sat admin på den.. så kan du høre hans vurdering.
Avatar billede pstric Nybegynder
08. januar 2001 - 04:44 #15
Der er utallige diskussioner her på Fri Debat, der går på, at folk skal huske at lukke spørgsmål. kbsorensen har ventet på svar fra kharder i over 2 måneder. Hvis der var grund til at være utilfreds med hans bedømmelse af svaret, så har der været rigelig tid til at gøre opmærksom på dette. Hans kommentar 29/11 2000 19:02:33 er da ikke til at misforstå.
Sakset fra http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml:
Alle brugere skal bestræbe sig på at svare på spørgsmål så hurtigt som muligt, og ligeledes afgive udlovede point, såfremt der er kommet et acceptabelt svar. Således bliver svartiden generelt reduceret.
Der var tydeligvis IKKE kommet et acceptabelt svar.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2001 - 07:20 #16
Jeg har ikke set mail på spørgsmålet siden, så jeg gik faktisk ud fra at det var afsluttet ;o(, men det er altså ikke forbudt lige at preje en bruger, hvis man venter på et svar fra vedkommende. Jeg er en af dem, som af samme årsag har sørget for at have min mailadresse stående på min minisite ;o)
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2001 - 07:22 #17
Gid at alle ville gøre det samme, have deres mailadresse stående på deres minisite, så kunne vi netop preje brugere hvis man venter på en accept afvisning på et spørgsmål. Hvis man ikke vil opgive sin egen adresse hos udbyderen, kan man jo blot oprette en til formålet;o)
Avatar billede pstric Nybegynder
08. januar 2001 - 07:27 #18
God pointe, jeg tilføjer straks min adresse.
Men jeg synes nu, at vi alle skylder admins at tænke os om en ekstra gang inden de bliver inddraget i smådiskussioner.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2001 - 08:13 #19
Det vil jeg give dig fuldstændig ret i,derfor e-mail adressen,  men nogle er hurtiger på aftrækkeren, hvad angår at kontakte admin, eller også så er det \"lidt buldren på trommerne\" .>;o)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. januar 2001 - 08:19 #20
Næh det er det nu ikke.. -8) Men whutever. Jeg mener blot manden næste gang bør tænke to gange over hvad han skriver som problemformulering. Principting.
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
10. januar 2001 - 14:58 #21
xtom`> Næste gang kan jeg da godt tænke 2 gange over min problemformulering.
Det skulle dog ikke være nødvendigt, da jeg netop præciserer yderligere hvad spørgsmålet går ud på efter at du har svaret.
At du misforståer spørgsmålet, okay, det er beklageligt at jeg ikke skrev at svar fra sign-up siden ikke er tilfredsstillende i det indledende spørgsmål, men derfor mener jeg ikke at du skal have nogen point.
At du så vælger at drage Admin ind i den konflikt, det er dit valg.
Dette ændrer dog stadigvæk ikke på det faktum at du ikke har leveret et acceptabelt svar.