Avatar billede webhest Nybegynder
26. maj 2003 - 13:48 Der er 73 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Windows Media Player

Hejsa!

Jeg HAR hentet DivX, men når jeg prøver at spille en film i Windows Media Player får jeg denne fejl: Klassen er ikke registreret!

Kan jeg få det rettet???? Det ville være til STOR hjælp!
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2003 - 13:51 #1
Er du sikker på at det er en DivX film du prøver at afspille ??
Hent evt. denne: http://www.divx-digest.com/software/ffdshow.html
Et kanont decoding filter....
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2003 - 13:52 #2
Er du i tvivl om hvilke codec du skal bruge til din film, så prøv at hente Gspot:
http://www.divx-digest.com/software/gspot.html
Avatar billede webhest Nybegynder
26. maj 2003 - 14:03 #3
Ehm...Vil ikke lyde som en totalt newbie, men hvordan betjener man det program, så jeg kan komme til at se filmen?
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2003 - 14:08 #4
Hvis det er det første link du hentyder til, så skal du bare installere det, så skulle det spille.....
Prøv dette først, hvis ikke det virker, så prøv Gspot.
I Gspot, åbner du bare din film oppe i boxen der hedder File, så kommer den med at masse oplysninger om hvilket codec (lyd/billed) der er brugt til at encode filmen med, og om de er installeret på din PC.
Vend enedelig tilbage, hvis du skal bruge mere hjælp :o)
Avatar billede webhest Nybegynder
26. maj 2003 - 14:17 #5
Det første program lyder godt, men når jeg åbner det kommer der en masse oplysninger?
Avatar billede webhest Nybegynder
26. maj 2003 - 14:22 #6
Kan du ikke komme med nogle punkter om hvad jeg skal gøre når jeg er inde..?
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2003 - 15:08 #7
Mht. til det første program skal du ikke gøre noget. Bare installer det.
Kan du så ikke afspille din film ?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2003 - 15:49 #8
Sorry for spam, men webhest der er altså en der er lidt skuffet over dine tomme løfter...

http://www.eksperten.dk/spm/354213
Avatar billede webhest Nybegynder
28. maj 2003 - 13:26 #9
westhi ---> Det er ikke et tomt løfte???? du ved ikke hvad jeg har aftalt med ham så lad venligst være med at blande dig!
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2003 - 21:38 #10
tjaa han siger du er en snyder og ikke har kontaktet ham så jeg siger bare hvad jeg har hørt :)
Avatar billede software-maker Nybegynder
28. maj 2003 - 22:23 #11
webhest << Hvad bliver der af butikssystemet???
Jeg tror stadig på dig.

westhi << Jeg har ikke sagt noget om en snyder!
Avatar billede schaefner Juniormester
28. maj 2003 - 23:01 #12
software-maker >> Så synes jeg du skal kigge på din kommentar d. 27/05-2003 22:01:20 ;)

http://www.eksperten.dk/spm/354213
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. maj 2003 - 10:04 #13
hehe webhest, kan du for fanden ikke bare indrømme du har taget munden for fuld.

så vi ikke skal spamme dine andre spørgsmål ;)
Avatar billede webhest Nybegynder
01. juni 2003 - 16:03 #14
westhi --> Jeg har sagt til ham jeg ikke vil lave det når alle andre også skal have en kopi af det, så det må i bare acceptere eller lade være!
Avatar billede software-maker Nybegynder
01. juni 2003 - 19:09 #15
webhest << det kunne du bare have sagt...jeg havde heller ikke tænkt mig, at give en kopi.
Jeg ville bare få dem til at Holde deres kæft.
Og bare rolig....de kan godt glemme alt om den kopi.
PS: Min mail er: samikleit@tdcadsl.dk.

Med venlig hilsen
Sami M. Kleit
Avatar billede schaefner Juniormester
01. juni 2003 - 22:44 #16
webhest >> Hvad er problemet i at vi andre også vil have det? Det er jo åbenbart ikke noget stort sådan et shoppingsystem.
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 13:47 #17
schaefner << Jeg kan godt forstå webhest.
Når han sidder en hel uge og laver noget TIL MIG. At i kræver en kopi af systemet. I må selv oprette sådan et spørgsmål. BASTA!
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2003 - 17:16 #18
Så har vi to forskellige synspunkter. Jeg har siddet og lavet meget for enkelte personer på eksperten, men det har altsammen været til fri afbenyttelse for alle (hvilket også er hele grund-ideén med eksperten). I øvrigt risikerer I bare en anmeldelse, da det i har gang i, strider mod ekspertens regler; og så er jeg sådan set ligeglad med hvem scriptet var tænkt til fra starten og hvem der ikke skal have dit og dat.

/Jesper Sørensen
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 19:49 #19
schaefner << Jeg kan godt slette din profil med det samme hvis jeg vil...mit firma: Clayt, Pc-Manager. Leder en afdeling der hedder Team | Internet. Som er en international, internet kontrol firma.
Selvom vi ikke ejer Eskperten har vi 100% ret til at slette din profil. Slut og Færdig!
Har du noget andet at sige kan du jo sige det til os, hvis du tør hi..hi
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2003 - 19:52 #20
Tvivler bestemt heller ikke på at i ikke ejer Eskperten, men hvorfor skulle min profil dog slettes. Det lyder i øvrigt ganske interesant det du skriver.
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2003 - 19:54 #21
og hvor meget respekt skal man have for et firma der slutter sin sætning af med hi..hi ?
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 20:16 #22
Meget respekt..!
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2003 - 20:47 #23
ok, men så kan du nok også fortælle hvorfor jeres store internationale firma skulle have lyst til at slette min profil?
...Og, nej jeg har faktisk ikke den store respekt for jeres firma, hvorfor skulle jeg dog det?

/Jesper Sørensen
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 21:03 #24
Vi kan slettte din profil, da vi har en KOMPLET kontrol over brugere i hele nettet.
Og respekten, mener jeg med ikke bare gå og tro vi er en sølle virksomhed. For vi er velkomne alle steder.
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2003 - 21:06 #25
nå, da da. Kan kun sige det samme en gang til "Det lyder ganske interesant det du skriver."
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 21:08 #26
Nå ja..det er det vel
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2003 - 21:10 #27
Måske du kunne komme med lidt flere oplysninger om jeres store viksomhed. Tror mange er intereseret i hvad I går og laver, men det er måske top hemmeligt?
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 21:16 #28
Hvad skal jeg fortælle, om virksomheden???...
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 21:19 #29
Men nej!. Det er forbudt at lave reklamer her på Eksperten.
Og, det holder jeg mig til.
Hvis der er noget så evt. på:
info@tkclayt.tk
eller: www.tkclayt.tk (er ikke helt færdig)

Hjemmesiden er for Clayt, Pc-Manager. Som jeg jo sidder og snakker om. Det er en gruppe i virksomheden der hedder Team |  Internet.
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2003 - 21:22 #30
Du har stadig ikke svaret på hvorfor min profil skulle slettes.
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 21:26 #31
Var en trusel...Du må ikke, DRILLE folk her på Eksperten.
Folk klager tit til os, om folk her på Eksperten, som dig. De bliver bare f.eks. ved med at sige: Kom nu med en kopi, og det er forbudt osv. I skal ikke rette på folk her. Det gør vi eller IDC (dem der ejer Eksperten).

Og sådan bliver det.
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2003 - 21:30 #32
og sådan bliver hvad?
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 21:31 #33
Og sådan bliver reglerne bare.
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2003 - 21:34 #34
ekspertens regler eller dine egne regler?
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 21:47 #35
Eksperten's regler.
Og for det første...det er ikke mine egne regler. Se...der gør du det igen.
Du må have tolmodighed, og respekt.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. juni 2003 - 22:00 #36
software-maker >> har du nogensinde hørt om ordsproget
  "Tomme tønder buldrer mest"

Geez, - Hvad er det lige for en "kontrol" enhed/firma, som du leder - Team Internet ??? ... Fortæl endelig videre - du har da - for indeværende - en interesseret lytter!....

Især er jeg interesseret, da du nævner (og jeg citerer) :"Vi kan slettte din profil, da vi har en KOMPLET kontrol over brugere i hele nettet..."
Gælder denne kontrol også over mig - og på hvilken måde kan denne udmønte sig...

Samtidig, så kunne jeg da godt lide at vide, hvilket grundlag - og hvilken ret/bemyndigelse - du skulle have til at få schaefners profil slettet, som du åbenlyst har truet med...

Og kom venligst med et mere intelligent svar end "Det har jeg bare ret til! - Basta!"...

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 22:05 #37
Ja...Den gælder også for dig...der er ikke ment noget ondt i det. Men vi forhindre hver og ét brud i regler på nettet.

Med venlig hilsen
Sami M. Kleit
Direktør
Clayt, Pc-Manager(TM) Danmark
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2003 - 22:08 #38
software-maker >> Hvilke regler har vi da brudt?
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 22:09 #39
Og som sagt...Ingen må reklamere her. Og hvis der er noget så skriv til info@tkclayt.tk.
Jeg kom egentlig her for at finde ud af hvad webhest har gjort af vores aftale
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 22:10 #40
1 regel: Spamme
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. juni 2003 - 22:11 #41
software-maker (som får andre til at lave softwaren for ham, _pun intended_) >>

Jeg tror ikke du læste mit indlæg ordenligt igennem - jeg bad specifikt om et _intelligent_ svar

Og hvis det er jeres svoren opgave at "beskytte nettet mod reglovertrædelser", hvorfor kan jeg så konstatere, at du i den sidste time min har lavet tre forteelser, som kan fortolkes som overtrædelser af eksperten.dk's regelsæt...

Er jeg den eneste, som synes at det er en bette ambivalent...

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. juni 2003 - 22:13 #42
Og til mit ønske til, hvordan dit svar gerne måtte udmønte sig vil jeg da også gerne tilføje __"Uddybende"__ - så det ikke bliver denne "tyndere-end-en-tynd-kop-the" du serverer næste gang....
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 22:14 #43
bearhugx << Hør her!!!!! Det svar kan du pakke væk! Det svart du kræver er at spamme, og jeg vil nødigt gøre dette med vilje.
Og Team | Internet - Clayt, Pc-Manager. Kan tilade sig meget mere...end almendelige brugere.
Avatar billede dmcn Praktikant
02. juni 2003 - 22:28 #44
software-maker - betragt dette som første og sidste advarsel. Den opførsel du lægger for dagen her, tolererer vi *ikke*. Sker det én gang til, deaktiveres din bruger på stedet.

Til alle andre: Hverken software-maker, "Team Internet" eller nogen andre end ekspertens admins og coadmins kan deaktivere brugere på eksperten. Så har vi dét på det rene.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede software-maker Nybegynder
02. juni 2003 - 22:35 #45
Hør lige her...jeg ved godt du er coadmin. Men vi har et system, over alle brugerne her...nu håber jeg da ikke du er så sur for det.
Men vi er godkendt af de fleste udbyder osv. her er nogle:

TDC Internet
ScanNet
Tascali Internet
Wanadoo Internet
Telia Internet
og flere endnu...
Men hvis det er en overtrædelse vil jeg da straks stoppe.
Avatar billede dmcn Praktikant
02. juni 2003 - 23:03 #46
Fint, hvis I har et system over alle brugere her, så find lige den e-mailadresse jeg har tilmeldt mig med, og send mit password til. Burde jo være det nemmeste i verden for folk med kontakt til "Team Internet".

Ydermere, gider du så ikke lige forklare mig følgende:
  * Hvorfor har I valgt et .tk-domæne til et firma-site?
  * Hvad er jeres CVR-nummer?
  * Hvilken kontakt har I til ScanNet? Så vidt jeg ved udbyder de kun webhosting og ikke internet?
  * Hvorfor bruger I TDC's gratis SiteCenter-løsning til et firma-site?
  * Hvorfor påstår I, at I er nr. 2 i verden til at udbyde .tk-domæner, når dot.tk tilbyder en affilliate-løsning med flere hundrede medlemmer?
Avatar billede doodoo Novice
03. juni 2003 - 08:09 #47
software-maker > jeg vil gerne se dig slette dette indlæg og jeg giver dig min fulde ret til det så der ikke sker noget mellem dig og exp.dk :)
Avatar billede toleranzen Nybegynder
03. juni 2003 - 09:57 #48
software-maker, hvor gammel er du?
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juni 2003 - 12:39 #49
Hør god til!!!:
* .tk domænet har DotTK, også
* og vi har ikke sagt noget om, at vi vil beholde SiteCenter vel? Jeg sagde  jo, at det bare var en midlertidig
* Og det med vi er nr. 2 i verden, menes på den måde at vi, ligsom er én af de bedste...så jeg tror i har misfortået noget her.
Avatar billede dmcn Praktikant
03. juni 2003 - 12:44 #50
"* .tk domænet har DotTK, også"
.tk-domænet er et gratis domæne, populært brugt af 14-årige knægte der ikke kan overskue at spytte 60 kr. i et .dk-domæne. Derfor undrer det mig dybt, at en "virksomhed" som Clayt benytter dette domæne, da viderestillingen foregår meget langsomt, og der ydermere er popup (hvis man da ikke lige slår det fra i settings for domænet - se, der lærte du noget nyt).

"* og vi har ikke sagt noget om, at vi vil beholde SiteCenter vel? Jeg sagde  jo, at det bare var en midlertidig"
Hvis man ikke er klar med et firma-site, skal man ikke føre sig frem som om man er.

"* Og det med vi er nr. 2 i verden, menes på den måde at vi, ligsom er én af de bedste...så jeg tror i har misfortået noget her."
Eller også er din formulering helt i skoven?

Hvad med de andre spørgsmål? Du er jo helt sprunget over de sjoveste. Ydermere har jeg stadig ikke modtaget mit password på min e-mail. :|
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juni 2003 - 12:47 #51
Hvad er din mail???
Jeg kan ikke, sende dit password til ingen ting.
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juni 2003 - 12:48 #52
Og tak, for hjælpen til det med popup vinduet!
Avatar billede dmcn Praktikant
03. juni 2003 - 12:49 #53
Hvis du kan finde mit password, kan du også finde min e-mailadresse.
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juni 2003 - 12:51 #54
Selvfølgelig...Jeg gider bare ikke til at sidde og rode i lang tid for et password...og hvad har du tænkt jeg skulle gøre med det..?? men giv mig din mail, så lover jeg at sende den til dig.
Avatar billede dmcn Praktikant
03. juni 2003 - 12:52 #55
Hvis du har mit password, har du adgang til databasen - og dermed også til min e-mailadresse. Men lad nu det ligge, og send passwordet til pass@mcnally.dk.
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 12:55 #56
Fatter ikke I gider blive ved :-)
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juni 2003 - 12:55 #57
Så er det sendt til: pass@mcnally.dk.
Avatar billede software-maker Nybegynder
03. juni 2003 - 12:56 #58
n0rmality << Jeg, er heller ikke kommet her for at spamme i webhest's spørgsmål...jeg ville bare spørge ham, hvad der blev af vores spørgsmål.
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 12:59 #59
Den tråd han oprettede er vist blæst omkuld :-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
03. juni 2003 - 13:00 #60
"Clayt, Pc-Manager. Kan tilade sig meget mere...end almendelige brugere" ... Tja... De kan åbenbart tillade sig at :

* true folk med profilsletning uden et sagligt grundlag

* vedblive med at indsætte diverse signaturer (såsom firmanavne og "Direktør for bla bla"), men samtidig tillade sig at slå hårdt ned på andre, som praktiserer samme

* bryde flere regler på eksperten, samtidig med at de taler for at hindre Internet-Regl-overtrædelse i form af "110% kontrol med ALLE BRUGERE på nettet"

* svare med tågesnak, når de bliver spurgt om konkrete spørgsmål - med den lamme undskyldning, at det vil spamme spørgsmålet mere end det allerede er (og det ville være imod ekspertens reglsæt (men se dog ovenstående!))

* indhente password fra ekspertens database (men en klartekst post med en e-mail adresse er øjensynligt for svær/besværlig en opgave for dem!)

(... to be continued (at your own discretion )... )
Avatar billede toleranzen Nybegynder
03. juni 2003 - 13:02 #61
LUK NU DEN HER TRÅD FOR KATTEN!
Avatar billede bearhugx Nybegynder
03. juni 2003 - 13:07 #62
lrd >> Den eneste grund til, at jeg bliver ved, er fordi denne Men-In-Black-agtige knejt her kommer med så latterlige argumenter, at jeg til stadighed mores - Jeg har i software-maker fundet en, tilsyneladende uudtømmelig, kilde af nonsens, som kan more mig dagligt...

At følge denne debat er næste mere effektivt end "Send-mig-dagens-vits"-emails!

/Søren
Avatar billede bearhugx Nybegynder
03. juni 2003 - 13:09 #63
toleranzen >> i princippet er spørgsmålet også lukket - phatlasse har fået points...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
03. juni 2003 - 13:11 #64
normality >> Jeg glæder mig da til at høre, når du får dit password fra Clayt :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
03. juni 2003 - 13:12 #65
bearhugx : Ikke overraskende venter jeg stadig. ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 13:15 #66
Forstår Bearhugx. Men har alle ikke så travlt med at unødigt spam på E skal stoppes??? Vil I kan gennemskeu ham hvorfor så ikke bare lade det ligge. Opretters spørgsmål er jo fuldstændig banket ned :-)

Sorry synes bare det er spild af tid med alt det tovtrækkeri

Lrd
Avatar billede fromsej Praktikant
05. juni 2003 - 23:37 #67
Softwaremaker>>Hvis du er ikke er blevet deaktiveret endnu, har du chancen for at læse min uforbeholdne mening om dig.
DU ER DUMMERE END ET HUL I EN SPAND!! !"GMH " !
Avatar billede schaefner Juniormester
16. juni 2003 - 00:46 #68
n0rmality >> Du har stadig ikke modtaget noget? ;)
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2003 - 13:50 #69
jeg glæder mig til at se software-makers kæmpe verdens firmas holdning om ham.. det er virkelig en seriøs kandidat de har sendt herind på eksperten hva.. dem der sidder på magten og føler sig store og stærke og kun har den for at blære sig med, skulle simpelthen væltes af pinden... jeg kan umuligt tro at du har nogen som helst indflydelse på ekspertens regelsæt, siden du kan tillade dig at bryde dem ud til højre og venstre men vil slette dem der prøver at holde gang i eksperten på rigtig vis... ja det var mig der startede denne mega diskution ved at spørge webhest om hvad der foregik.. webhest har skam lov til at sige at han ikke vil lave opgaven alligevel, men det kunne software-maker altså ikke tolerere?

min mening..

jeg måtte lige skrive her, da jeg lige snublede over linket i min foretrukne mappe :)
Avatar billede nielle Nybegynder
05. juli 2003 - 21:08 #70
software-maker -> Du er anmeldt.
Avatar billede snowball Novice
05. juli 2003 - 21:50 #71
nielle: Den sag er længe afdiskuteret !

Snowball / CoAdmin
Avatar billede nielle Nybegynder
05. juli 2003 - 21:57 #72
Sorry Snowball, så ikke lige datoen.

Ikke desto mindre giver han den stadig som en stor direktør i en anden lettere relateret tråd: http://www.eksperten.dk/spm/354213

Endeligt så forstår jeg ikke hvorfor at denne profil ikke er blevet slettet efter en postning som "02/06-2003 19:49:51".

Jeg står ved anmeldesen.
Avatar billede afroducks Nybegynder
12. marts 2004 - 12:35 #73
Hvad sker der oppe i hovedet på folk som software_makers ????
Kan han med sit store firma ikke klare software udvikling selv, nu da hen med sit firma er delvis "ejer" af Eksperten ?
Fik han nogen sinde den shop udviklet som han gerne ville have ?

Jeg må sige at jeg er meget overrasket over at sådanne personer, truer folk med konto sletninger, selvom der ikke sker en dyt!
Avatar billede superstoffer Nybegynder
01. november 2006 - 00:06 #74
Det er SÅ fedt at sidde her 2-3 år efter og læse om et gigantisk firma, der styrer WWW ved hjælp af deres dominans på markedet for .tk-domæner!!!
Jeg tror gerne APG, RIAA og alle de andre Antipiratgrupper, Antihackergrupper, politiet, alverdens regeringer, osv. vil indgå et samarbejde med FIRMAET der praktisk talt ejer WWW og styrer det med hård hånd!!!!
Det er endda så hemmeligt at det ikke er registreret!!! Super sejt hemmmeligt ninja www-firma!!!!

software-maker>> hvis du læser dette: søg psykolog og lav en side hvor du tager penge for at folk kan læse dit lort! det er jo det sygeste jeg har hørt længe!!
ellers kan du jo også bare true Bill Gates med at lukke microsoft.com hvis ikke du får et par milliarder $$ -man er vel ikke "The King of WWW" for ingenting!!!

DET HER ER DET SYGESTE JEG NOGENSINDE HAR SET -MANDEN ER JO SKITZOFREN!!!! :-)