Avatar billede foreignhelp Nybegynder
26. maj 2003 - 11:14 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Banner byt. Ja eller Nej? og hvor?

Hej Jeg har brug for at komme ud og reklamere for nogle kurser/uddannelser og har nogle færdige bannere. Jeg vil ikke have bannere på min kursuswebside men driver nogle portaler som sagtens kan vise bannere.

Kan I anbefale et godt bannerbytte sted?

Måske en alternativ løsning som ikke koster penge.

På forhånd tak
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. maj 2003 - 11:18 #1
Bannerbyt er ikke meget værd. Ligesom du vælger de fleste at beskytte deres side ved at vise 'retur banneret' et sted hvor det ikke nytter noget.
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2003 - 11:20 #2
hvis du alligevel vil bannerbytte er der www.danban.dk og du kan finde flere på www.gratis-ting.dk under bannerbyt (nederst til venstre et sted)
Avatar billede foreignhelp Nybegynder
26. maj 2003 - 11:21 #3
Jo, men jeg vil gerne vise bannerbyt reklamer på min portaler (opsamle points). Men du tror ikke mine bannere vil blive vist ude i byen? Altså på nogle af de kendte websider?
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2003 - 11:22 #4
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2003 - 11:23 #5
...kendte sider? Hvis du tænker på jubii osv. så har de kun betalingsbannere til ret høje priser såvidt jeg ved, tror kun det er små sider der har bannerbyt.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2003 - 11:26 #6
du kunne også vælge at lave det som et affiliate program istedet, og give, x antal kroner for at nogen rekvirerer materiale fra din side, og så folk sender dig hits for at tjene en skilling til deres side.

jeg vil tro dette vil give mere end bannerbyt.

mvh.
Questis
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. maj 2003 - 11:30 #7
Det ermin erfaring at bannerbyt oftest er spild af tid, de giver ingen trafik og virker nogle gange negativt fordi folk bliver irriterede.

Vejen frem er almindelig søgemaskineoptimering så dine sider bliver fundet godt placeret for relevante søgeord. Du kan selv gøre det eller betale dig fra det
Avatar billede foreignhelp Nybegynder
26. maj 2003 - 11:45 #8
Tak for gode råd - jeg lukker den her :-)