Avatar billede hoko Nybegynder
26. maj 2003 - 00:12 Der er 2 kommentarer

Enter The Matrix - Hacking View kommando!

Jeg har spillet lidt Enter The Matrix (totalt cool spil) og har også leget med det der hacking. Der er en kommando der hedder VIEW som man skulle kunne se img filer med, men hvordan virker det så man kan se noget. Når jeg køre kommandoen sker der ikke rigtig noget.

En anden ting.
Er der nogen der har fundet ud af hvad man skal med det der hacking. Jeg er kommet der til hvor jeg har fået adgang til logos:\
Det eneste jeg har fundet funktionelt er CHEART, men det er ikke lige min stil, at snyde.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
26. maj 2003 - 01:05 #1
mener du ikke cheat og ikke cheart
Avatar billede hoko Nybegynder
28. maj 2003 - 18:18 #2
Jo - men du forstod vel hensigten