Avatar billede becks Nybegynder
25. maj 2003 - 21:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Rip/Grab - De filer jeg ripper er alle på minimum 20 Mb, hvorfor?

Jeg her prøvet at downloade en masse forkellige rip/grab-programmer, men ligemeget hvilket jeg bruger kan jeg ikke rippe mp3-filer så de bliver almindelig størelse (3-5Mb), alle filerne ligger på en størelse mellem 20-30 Mb. Hvad kan dette skyldes
Er det bare sådan, eller er der noget at gøre ved problemet?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. maj 2003 - 21:39 #1
Jeg ved ikek hvad det kan skyldes. Jeg bruger Cdex hvilket jeg synes er det bedste program til dette:
http://download.com.com/3000-2140-10187978.html?tag=lst-0-1
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. maj 2003 - 21:41 #2
Prøv at hent programmet og se om det samme problem opstår her!
Avatar billede becks Nybegynder
25. maj 2003 - 21:44 #3
det gjorde det
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. maj 2003 - 21:46 #4
hvis du ripper til 20-30 mb må det jo være fordi du ikke encoder til mp3 men bare ripper .wav til hd
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. maj 2003 - 22:03 #5
becks >> Markerede du filerne og klikke på knappen mp3 i højreside?
Avatar billede halifax Nybegynder
26. maj 2003 - 02:26 #6
Du har downloadet en masse forskellige programmer. Er MusicMatch mellem dem. Ellers vil jeg anbefale det
http://www.musicmatch.com/home.htm
Avatar billede becks Nybegynder
26. maj 2003 - 20:41 #7
hey, det virkede jakobclausen, nu har jeg godt nok afvist dig, men hvordan kan jeg gi dig mine 150 point alligevel??
Avatar billede robotten Praktikant
27. maj 2003 - 14:09 #8
- ved at oprette et nyt spm. med oversriften "Point til [brugernavn]"

Smid en ref. fra det spm. her, og omvendt med at smide et ref. fra dette spm. i det andet.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. maj 2003 - 14:28 #9
svar
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. maj 2003 - 14:29 #10
har du ikke har lukket spørgsmålet, kan jeg bare oprette et nyt og du kan acceptere
Avatar billede robotten Praktikant
27. maj 2003 - 14:35 #11
Det er også rigtigt - den lille detalje havde jeg ikke lige hæftet mig ved ;)
Avatar billede becks Nybegynder
27. maj 2003 - 22:46 #12
Så, du skal sgu have tak for hjælpen jakobclausen, cdex virker næsten perfekt(bortset for enkelte jitter errors), og jeg ripper cd'er på livet løs. Hverken Audiograbber eller AudioCatalyst kunne præstere hved cdex nu gør for mig :)