Avatar billede nurme Nybegynder
25. maj 2003 - 18:07 Der er 10 kommentarer

Problemer med diverse spil?

hej.

Jeg har næsten lige købt ny computer, men har en masse problemer med at kører diverse spil. Eller det vil sige at jeg sagtens kan gå ind i dem, og spille i noget tid. men det ender ALTID med at den går ud af det, der er ingen fejl (siger den) men vender bare tilbage til windows...
Jeg har prøvet at opdatere de forskellige drivere men intet hjælper.

Spil jeg har prøvet er, CS, battlefield, Max Payne ol.

håber nogen har bare en lille idé om hva det ka være... tak
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. maj 2003 - 18:09 #1
hvilket OS?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. maj 2003 - 18:09 #2
Kan det være noget der ligger bagrunden og kører, prøv..msconfig,
Har du prøvet at kører en direct x...?
Avatar billede nurme Nybegynder
25. maj 2003 - 18:11 #3
Jeg kører med WinXP

jeg har kørt DirectX, men ved ik om der er noget der kører i baggrunden (men ka det være det) ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. maj 2003 - 18:12 #4
skriv noget om dit hardware, og hvilke drivere du kører med
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. maj 2003 - 18:15 #5
det ka´ det :O)
Men det ka´ oz være andre ting, beskriv din maskine..?
Avatar billede nurme Nybegynder
25. maj 2003 - 18:16 #6
Jeg har en P4 3.0 Ghz - 512 ram - GeForce4 Ti4800 SE , resten vist ik så vigtigt eller? hvilke drivere jeg kører er jeg ik helt sikker på, med den nyeste til mit grafikkort mener jeg...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. maj 2003 - 18:24 #7
du kan prøve med en ældre grafik-driver - de nye er ikke altid de bedste!
Avatar billede nurme Nybegynder
25. maj 2003 - 18:26 #8
først prøvede jeg det der var på den cd der hørte med, men da den ik ville tænkte jeg at det jo nok var driveren... så jeg opdatere den... men det hjalp jo så overhoved ik...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. maj 2003 - 22:47 #9
det er måske din agp driver, check under enhedshåndtering, og i bios om den kører X8.
check oz mens du er der om din agp cache er mindre en dinne ram på kortet, sæt den til det samme el. over.
dx 9.0 el. hvad...prøv.8.a
check osse lige om din ram står rigtigt ..100/133..el alt afhæningt hvilke ram.

Håber det vil virke
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. november 2003 - 23:41 #10
det gør det sikkert..O)