Avatar billede fish72 Nybegynder
25. maj 2003 - 13:22 Der er 2 kommentarer

Mangler acpi

Hej
Jeg kører win 2000 nu men vil gerne skifte til Xp pro.Men når jeg prøver at installere xp skriver den at ACPI.SYS er beskadiget......hvad gør man så?
Avatar billede marmic Nybegynder
25. maj 2003 - 21:11 #1
Opret en hotmail adresse og skriv den her så mailer jeg dig ACPI.SYS til xp pro.
Hvordan du får den med i installationen kommer an på hvor i installationen den går ned.
Avatar billede hanloven Mester
18. august 2003 - 03:13 #2
Hej.

Det ser ud til at jeg har samme problem som fish72. Marmic, ku jeg ikke få dig til at sende mig ACPI.SYS til remmi@worldonline.dk (hvis jeg nu spørger rigtig pænt :-).

Så kan jeg lige oprette et nyt spørgsmål, så du kan få nogle point..

//Hanloven