Avatar billede soogiegs33 Nybegynder
25. maj 2003 - 13:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg min haddisk??

Jeg skal bruge et program som kan slette min haddisk.. Jeg kan ikke fomatere den.. Der er et program der hedder activ@ eraser men det ved jeg ikke hvor man henter.. Kender du et program der kan slette alt på min haddis fra windows.. Hjælp
Avatar billede popsy Novice
25. maj 2003 - 13:10 #1
Hvor mange åbne spørgsmål har du efterhånden med den harddisk?
Avatar billede bredker Nybegynder
25. maj 2003 - 13:10 #2
paration magice kan
men kan du ikke H-klikke på drevet og vælge formater
du kan under alle omstændigheder ikke formatere dit c drev fra windows
Avatar billede soogiegs33 Nybegynder
25. maj 2003 - 13:13 #3
nej... JEg har en 80GB.. Den fejlæer noget.. Jeg skal bruge et program!!! Hjælp.. I bør kende et program...
Avatar billede popsy Novice
25. maj 2003 - 13:13 #4
Jeg vil anbefale dig at læse.: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Derefter kan du så passende gå i gang med at lukke dine dobbeltspørgsmål, og uddele point til de brugere som har hjulpet dig!
Avatar billede bredker Nybegynder
25. maj 2003 - 13:14 #5
så er paraation magice 8,0 sagen
Avatar billede soogiegs33 Nybegynder
25. maj 2003 - 13:16 #6
Hvor henter jeg det!!!!
Avatar billede bredker Nybegynder
25. maj 2003 - 13:31 #7
her er en side hvor den kan købes
den er ikke gratis , men den er pengene værd
du kan prøve at lede efter en demo du kan dawnloade
http://cnet.search.com/search?timeout=3&tag=st.se.sr.srch_bot.cnet&q=paration+magic
Avatar billede bredker Nybegynder
25. maj 2003 - 13:34 #8
er ikke så god til engelsk
men her er der vist en der kan hentes
du må selv kikke lidt mere på det
Avatar billede bredker Nybegynder
25. maj 2003 - 13:34 #9
Avatar billede xksperten Nybegynder
25. maj 2003 - 13:40 #10
Avatar billede lrd Nybegynder
25. maj 2003 - 13:51 #11
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=soogiegs33&option=22

Lukke nogle af disse tråde. Du har fire og det samme problem som ikke ikke afslutter
Avatar billede fromsej Praktikant
31. maj 2003 - 19:30 #12
http://www.ebruger.dk/faq.asp - Eksperten: Sådan gør jeg.
Studer evt. vores FAQ, eller spørg, hvis du er i tvivl om noget.
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 02:45 #13
Du bør nok give noget feedback, eller få lukket spørgsmålet igen :)