Avatar billede zub-zero Nybegynder
24. maj 2003 - 22:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Playstation Emulator

hey, jeg elsker at spille Grand turismo men har ik lige en playstation og har heller ik råd.

er der ik en der kender en god emulator? - for så kan jeg jo bare låne spillet og så spille det på min pc
Avatar billede zub-zero Nybegynder
25. maj 2003 - 11:55 #2
tak, jeg skal lige ha testet dem så får du dine point.
Avatar billede donwang Nybegynder
26. maj 2003 - 16:29 #3
Virkede det?
Avatar billede zub-zero Nybegynder
27. maj 2003 - 19:29 #4
har ik testet det, fandt ud af de kun virkede på win98 og 2 min efter fik jeg tilbud en ps til 200kr inkl gran turismo.. ku jeg ik sige nej til. - men du skal jo have dine point alligevel ;)