Avatar billede jalle76 Nybegynder
24. maj 2003 - 18:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan man brænde en switch af?

En af mine lillebrors kammerater påstår, at min lillebror har brændt hans 5-ports switch af. Kan man brænde en switch af? Hvorledes kan man ellers ødelægge en switch, hvis man ikke lige bruger en forhammer?

På forhånd tak.
Avatar billede bredker Nybegynder
24. maj 2003 - 19:03 #1
alt kan lade sig gøre , men det luder usansynligt mednindre athan har prøvet at sætte 220v direkte til udenom transformeren eller lignende
det er udentvivl et sted i netopsætningen den er gal med
Avatar billede bredker Nybegynder
24. maj 2003 - 19:03 #2
hvad er problemet
Avatar billede jalle76 Nybegynder
24. maj 2003 - 19:08 #3
Jeg ved ikke, hvad der er galt. Jeg har ikke selv haft switchen i hænderne. Så jeg ved ikke engang om den overhovedet er i stykker eller om de bare ikke kan finde ud af at sætte det op. Jeg synes bare det lød mærkeligt, at man kan brænde en switch af, så jeg ville lige høre andres mening.
Avatar billede bredker Nybegynder
24. maj 2003 - 19:11 #4
ja jeg vil stadig sige at det lyder ret usansynligt
men alt kan jo lade sig gøre
Avatar billede jalle76 Nybegynder
24. maj 2003 - 19:11 #5
Ok, men tak for hjælpen. Pointsene er på vej :o)
Avatar billede bredker Nybegynder
24. maj 2003 - 19:14 #6
takker skulle det være en anden gang