Avatar billede clean Nybegynder
24. maj 2003 - 18:23 Der er 8 kommentarer

clean.art v2

Vurdering tak! :)

http://www.cleaned.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. maj 2003 - 18:47 #1
niiiiice!
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. maj 2003 - 19:06 #2
Ja det er flot, men man skal jo side med næsen helt oppe imod skærmen for at kunne læse hvad der står.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
24. maj 2003 - 19:55 #3
ja, det er sq liiiige lidt for lille.... men ellers flot
Avatar billede rangerbs Nybegynder
25. maj 2003 - 17:45 #4
Det ser god ud, men forstår ikke hvorfor din menu links skal være billeder der skrifter fraver... ser underligt ud når timeglasset kommer frem.. når den laoder billedet frem.. det er god nok kun en brøkdel af et sekund, men alligevel.
også synes jeg du skal vælge en anden font. ser ALT for småt ud :D

mvh Ranger
Avatar billede rangerbs Nybegynder
25. maj 2003 - 17:46 #5
godt ud*
Avatar billede rangerbs Nybegynder
25. maj 2003 - 17:47 #6
lol.. har vidst brug for en staveplade.. håber du forstår det alligevel :D

dine*
farver*
loader*
godt*

det var alt :D
Avatar billede seb11 Nybegynder
25. maj 2003 - 21:08 #7
OK flot..... men bare alt for småt...  det rimede
Avatar billede clean Nybegynder
25. maj 2003 - 21:18 #8
lol rim der seb11! :D
Tak for kommentarerne gutter, har lige et par ting:

Ved ikke hvilken opløsning i kører med, men når i siger det er for småt går jeg ud fra at i kører med 1280*1024 eller derover!
Ideen med siden, er at det skal være super minimalistisk, og meget clean!

Fonten bliver der ikke gjort noget ved, da jeg har brugt verdana i alle mine andre designs (her er brugt tahoma), og det er kun verdana og tahoma jeg kan lide til webdesign, som regel.