Avatar billede nsjdk Nybegynder
24. maj 2003 - 16:40 Der er 11 kommentarer

Community Med ASP

Jeg søger et sted hvor man kan downloade et community script med fks. de her funktioner :
logge ind
oprette bruger
point system
forum
artikler
Sourcecodes?

Hilsen ASP-Nørden
Avatar billede keysersoze Guru
24. maj 2003 - 16:43 #1
det er nok lidt svært at få heeele pakken på én gang - men du kan kigge på www.netcoders.dk og www.activeserverpages.dk som er de steder der er størst chance for at finde noget
Avatar billede dknsj Nybegynder
24. maj 2003 - 16:44 #2
Oki
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. maj 2003 - 16:48 #3
Kig evt. på www.netcoders.dk
Avatar billede keysersoze Guru
24. maj 2003 - 16:50 #4
... som er samme link som allerede givet en gang

men jeg tænkte på - nsjdk og dknsj skulle vel ikke være en og samme person? dknsj oprettet fordi nsjdk ikke har flere point? Kom lige med en forklaring eller dette må indberettes til admin
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. maj 2003 - 16:52 #5
keysersoze >> Undskylder, det havde jeg slet ikke set
Avatar billede dknsj Nybegynder
24. maj 2003 - 16:54 #6
det var fordi en der hedder peter brugte masse af mine points engang!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. maj 2003 - 16:59 #7
Ved godt det ikke er det du efter lyser, men hvis det ikke absolut skal være lavet i asp, er phpnuke et glimrende alternativ:
http://www.phpnuke.org/
Avatar billede keysersoze Guru
24. maj 2003 - 17:09 #8
dknsj >> men derfor er det _stadig_ ikke tilladt at have to brugere!
Avatar billede doeboy Nybegynder
25. maj 2003 - 11:08 #9
DU kan også få asp-nuke!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. maj 2003 - 11:51 #10
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 16:08 #11
har du fået lavet dit community