Avatar billede danielsan Nybegynder
28. november 2000 - 18:09 Der er 7 kommentarer

Jeg kan kun downloade med internet explorer.......?

Jeg har fået en cisco 677 router der kører med world onlines opsætning men af en eller anden grund kan jeg kun downloade ved at bruge internet explorer til at downloade med, jeg har prøvet med alle mulige downloadmanagers og de virker ikke, de henter kun små filer på som regel 14k. Er der nogen der har stødt på samme problem eller evt. kan komme med en forklaring?
Avatar billede vuffe Nybegynder
28. november 2000 - 18:15 #1
Har du prøvet Download Accelerator?
Avatar billede danielsan Nybegynder
28. november 2000 - 18:18 #2
Ja, jeg har prøvet i alt 13 download accelerators og ingen virker
Avatar billede twister10 Nybegynder
28. november 2000 - 18:23 #3
Noegt kunne type på at der er sat et filter op i din router som lukker fo udgående brug af disse programmer, det lyder underligt, men det kan jo være en fejl fra WOL\'s side, prøv at ringe til supporten, de kan gå ind ONLINE og kigge i din router :-)
Avatar billede twister10 Nybegynder
28. november 2000 - 18:23 #4
Øhh der skal stå \"NOGET\" i starten :-)
Avatar billede danielsan Nybegynder
28. november 2000 - 20:22 #5
Nej, mine filtre er ikke i brug, der er bare noget muggent ved det  :)
Avatar billede twister10 Nybegynder
28. november 2000 - 20:23 #6
Okay :-)
Avatar billede stephansen Nybegynder
29. november 2000 - 11:22 #7
Jeg har selv en cisco 677 - og jeg bruger altid real downloader, den virker uden problemer ! du kan downloade basis versionen fra www.real.com gratis !