Avatar billede lyhg Nybegynder
24. maj 2003 - 15:02 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Fysik-materialer

Hej. Jeg skal bruge nogle billeder af nogle forskellige fysik-materialer. Kan bare ik finde dem på nettet. Måske kan i hjælpe?

PS: jeg mener altså billeder af ting som en kolbe, måleglas, reagansglas, gummiprop, bunsenbrænder osv
Avatar billede jespernaur Nybegynder
24. maj 2003 - 16:13 #1
Avatar billede melange Nybegynder
24. maj 2003 - 17:16 #2
"en kolbe, måleglas, reagansglas, gummiprop, bunsenbrænder osv"
Siden hvornår har man nogensinde brugt nogle af de overstående ting i Fysik ?

Dette er fysik (og så kan hun holde bølgelængden konstant på 6. decimal):
http://www.laser-light-show.com/data/hene.jpg
Avatar billede lyhg Nybegynder
27. maj 2003 - 16:47 #4
jeg brugte alle links og der for fordeler jeg pointene...