Avatar billede geve Nybegynder
28. november 2000 - 17:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

100 % Backup af site i FP 2000

Hvordan opretter man en 100 % sikker backup af sin site ?
Jeg har prøvet at downloade min site, den gik ikke. Jeg har prøvet at brænde min site på CD, den gik heller ikke der manglede filer.
Er der specielt gode backupprogrammer til den slags ?
Eller ????

GV
Avatar billede proboss Nybegynder
28. november 2000 - 18:03 #1
du kan prøve at laven zip file af det det jeg gjort nogle gange. for at sende den
Avatar billede geve Nybegynder
28. november 2000 - 18:19 #2
Jeg har prøvet og det ser ud til at det virker. 20 point til proboss.

geve
Avatar billede proboss Nybegynder
28. november 2000 - 19:41 #3
tak skal du have hel og lykke
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2000 - 21:07 #4
Jeg bruger zip og lægger dem så på min netdrive eller 2 af dem.
Avatar billede proboss Nybegynder
28. november 2000 - 22:20 #5
Geve et godt råd er altid at ligge en zip ude  på den side under images sådan at du altid kan hente den ned. husk dog at udskifte den når du vedligholder dine sider