Avatar billede rossoneri Nybegynder
24. maj 2003 - 13:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Web10 webhotel - hvor meget nedetid?

Ja .. endnu et spørgsmål om de billige web hote udbydere!
Er det kun min side hos dem, der er nede flere gange dagligt?.
Jeg kan godt accepterer nedetid .. men da ikke daglig!

Noget andet er e-mail. Kan det passe at jeg ikke kan sende mails til alle e-mail adresse?. Hotmail adresser har den ingen problemer med .. mens andre har den .. nogen der kender til dette?
Avatar billede xtr0 Nybegynder
24. maj 2003 - 13:09 #1
Jeg har webhotel hos Web10 og jeg har ikke oplevet en eneste nedetid på webben, email systemet har dog været nede en time da de opdaterede webmailen.
Har været kunde der nogle måneder.
Avatar billede xtr0 Nybegynder
24. maj 2003 - 13:10 #2
svar
og jeg har på deres php server
Avatar billede ppr Nybegynder
24. maj 2003 - 13:16 #3
Læs deres forum og find svarene.
Avatar billede jhavn Nybegynder
26. maj 2003 - 12:22 #4
hold dig fra deres windows server den er nede hele tiden jeg har læst om en der kunne måle dem til max 65% over en periode
Avatar billede xtr0 Nybegynder
02. juni 2003 - 22:21 #5
Hvis du prøver at kigge på web10's side under driftstatus står der:
"Vedrøre dem der ligger på:

Basis (windows)

Vi har en windows-server der ikke kører helt stabilt. Vi oplever problemer på serveren når den benytter ca. 50% af sine RAM.

I morgen mandag d. 2/6 sætter vi en ny windowsserver op.

Herefter vil vi flytte brugere fra den ustabile server over til den nye server. Når det er sket forventer vi stabilitet.

Herefter vil vi formatere den ustabile server, og sætte den op igen. Så bør vi kunne finde fejlen der gør at den bruger for mange RAM og det alt for hurtigt."

Dvs. den kommer op og køre stabilt igen