Avatar billede awarberg Nybegynder
24. maj 2003 - 11:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Exchange System Manager: The specified module could not be found

Denne fejl med ID no: 8007007e får jeg når jeg forsøger at udvide mit public folders træ i exchange system manager
Jeg har fulgt MS kb artikel http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3ben-us%3b281383 uden held.

Jeg har en SBS, w2k med sp3, med exchange sp3.

Fejlen er opstået efter jeg har lavet en disasterrecovery af mit system (først genetablerede jeg system state data, derefter exchange installation med /disasterrecovery switch, samme på exchange sp3).

Udover nævnte fejl virker systemet som det skal (også public folders).

Er der nogen der har et godt forslag?

Mvh. Andreas
Avatar billede awarberg Nybegynder
24. maj 2003 - 11:41 #1
Jeg har lige opdaget, at jeg også har problemer med at bruge windowsupdate.com.

WU siger: Windows Update har opdaget en fejl og kan ikke vise den anmodede side.
bla bla bla
Send fejlnummer til Microsoft (0x8007007E).

Er der en DLL der skal opdateres her?
Avatar billede gjessing Nybegynder
28. maj 2003 - 15:10 #2
jeg ved godt det ikke er nogle trøst, jeg har samme fejl og min EDB lev. har samme fejl. jeg har lige som dig sp3 på exchange. så jeg lytter med her. jeg har det problem. jeg ville gerne lave en mailkonto tilgængelig under public folders
Avatar billede awarberg Nybegynder
28. maj 2003 - 15:43 #3
Der er helt sikkert sket i fejl da jeg genetablerede mit system (den brokkede sig over noget mapi(32?).dll, så en frisk installation ville nok afhjælpe det. Men det tager lang tid og vi får desuden snart en ny server, så jeg gider ikke geninstallere før den skal sættes op.

Jeg er dog meget interesseret i et fix alligevel! Anyone?

Mvh. Andreas
Avatar billede awarberg Nybegynder
03. december 2003 - 21:06 #4
Jeg blev nødt til at reinstallere :(
Lukker tråd, fandt ingen løsning.